Nou nee. Ik weet dat deze game echt mega is in Japan, maar nee. Het is interessant, en zeker leuk, maar het is mij te eentonig voor de lange duur...
Meningen verschillen hier dan, ik heb enorm genoten van Monster Hunter Tri voor de Wii, dus deze ga ik zeker ook wel halen.
Ik vind die kleuren wel een beetje jammer. Die rode versie is dan nu opeens helemaal donker aan de binnenkant. Dus dan heb je alleen rood als de 3DS XL dicht is. Was juist zo blij met mijn rode 3DS (alhoewel die ook maar half rood aan de binnenkant is)
Belachelijk dat er geen adapter bijzit, maar ik zou hem toch niet kopen. Ik speel ook graag DS spellen op mijn 3DS. Op de 3DS ziet dat er prima uit, maar op een XL gaat dat denk super lelijk worden. 3DS spellen schijnen er wel ok uit te zien op een XL.
Lijkt mij sterk; op de DSiXL heb je daar ook geen last van..... End an heb ik er nog steeds geen last van, de DSiXL houd ik gewoon.
Beide zien er prima uit, is al bevestigd. 3D effect moet zelfs nog wat natuurlijker/beter overkomen. En die adapter was toch niet wereldwijd zo? Kan er sowieso niet wakker van liggen.
Ik vind het ook niet zo'n probleem (voor 8 euro koop je een oplader), wel vind ik het principieel vrij dubieus: wat is de volgende stap? Een oplader is geen accessoire: hoort bij het apparaat. OF: ze moeten een universele verbinding kiezen, zoals USB ofzo, dan hebben ze groot gelijk.
Pff, wil ik even snel de eShop checken voor demo's, krijg ik eerst een update. Die met een snelheid gaat waar de PS3 nog jaloers op zou zijn. Even snel iets doen zit er tegenwoordig niet meer in met al die updates. Nog erger; er blijken krassen op het bovenste scherm te zitten.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn eerste aankoop naast de 3DS XL is dan ook meteen een screenprotector en een bumper. Vaste gewoonte sinds de DSi XL.
Dat is de bekende fout wat de 3DS heeft. Als de 3DS dicht is komt het bovenste scherm tegen de rand van het onderste scherm aan. Voila, krassen. Was eerst geen probleem omdat ik altijd dat witte 'doekje' ertussen deed, maar mijn zusje vond dat blijkbaar niet nodig. Maar goed, is niet haar schuld dat die krassen er zitten... is Nintendo schuld.