Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het is een minor update he, en geen van jullie hebben een low-end toestel toch? dan merk je inderdaad (bijna) niks van deze update alleen zijn er wat fixen. Tango was bedoeld voor de low-end, alleen er zijn wat 'functies' voor de rest van de toestellen bijgekomen.

- MMS verbeteringen
    - Voice Notes

Het is dus een minor update, en zal voor de oude gebruikers weinig/tot geen invloed hebben, wij moeten wachten op 7.8. Mensen met een low-end toestel zullen misschien wel wat merken van deze update, maar dat was al langer bekend.

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Werkt dat Voice Notes wel goed? Lijkt me overigens best chill

En is het nu echt dat ze de 'Windows' knop in het midden bij WP8 weghalen? Vond het wel wat uitstralen en leek me handig :p (nee ik heb nog nooit WP7 gehad, ik wacht voor WP8 )

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de gereserveerde inhoud op 5% staan. Toch heb ik meer dan 10gig aan gereserveerde ruimte en 'andere inhoud'. Nu ben ik dus bang dat er op één of andere manier veel rotzooi op m'n telefoon staat, vandaar die 10gig... iemand een idee wat het kan zijn?

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben ik weer
    Ik kom dit tegen, werkt dit ook goed in het nederlands

Dit ziet er goed uit!

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat werkt niet in het Nederlands.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Werkt wel hoor (maar niet nederlands)

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dan laten we windows phone links liggen..jammer

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik dacht dat je dat al had gedaan? ;)

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nou nee hoor ik wil alles eerst zeker weten voordat ik iets afschrijf

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Oke duidelijk... :{

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wanneer komt trouwens die tango voor Titan? Ik wil een nieuwe back-up.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Welke provider heb je? Mijn HD7 is ook nog niet naar Tango geupdate, gaat waarschijnelijk wel snel gebeuren want de update is al uitgerold voor een aantal telefoons

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    T-Mobile.

Oh, en dit:

Ik heb de gereserveerde inhoud op 5% staan. Toch heb ik meer dan 10gig aan gereserveerde ruimte en 'andere inhoud'. Nu ben ik dus bang dat er op één of andere manier veel rotzooi op m'n telefoon staat, vandaar die 10gig... iemand een idee wat het kan zijn?

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    In WP8 zouden meer dan 50(of 25) talen met de Speech functie komen, zou erg slecht zijn als Nederlands er niet tussen staat 8), maar je zat Nederlands wel langs de achtergrond filmpje komen met de persconferentie.

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    haha ja dat is waar maar ik kwam ineens die spraak assistent tegen en vond dat er wel goed uit zien(en werken). vandaar!

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt er komen meer talen bij als WP8 uitkomt, waaronder naar alle waarschijnlijkheid de Nederlandse taal.

Maar hoevaak gebruik je zo'n optie? Het is mooi als het kan hoor daar niet van, maar tegen je telefoon praten zie ik alleen in de auto als voordeel voor de rest is het gemakzucht als het niet zou kunnen zou ik het ook niet missen, en in de bus tegen je telefoon praten ziet er ook zo raar uit, zal wat zijn in de toekomst als iedereen in het openbaar tegen zijn/haar telefoon aan zit te praten lekker asociaal als je het mij vraagt.

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maarja als het goed uitgewerkt is, is het echt wel handig. Van wat ik gezien heb in Android 4.1 kan het ook echt wat worden. Dat je vraagt hoe het weer gaat worden en dat je een prachtige grafische voorstelling krijgt van de komende dagen.
    Nou is het weer niet het beste voorbeeld omdat je dat bijna nooit wilt weten of aan een zoekmachine vraagt, maar als je bijv kan vragen hoe lang het duurt om naar Amsterdam te rijden zie ik best een toekomst voor speech recognition. Zo lang het maar geavanceerd genoeg is kan het best interessant zijn.

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    denk eens aan blinden en slechtzienden (waaronder ik).

Natuurlijk weet ik ook van jelly bean Android 4.1) maar toen ik het filmpje zag was ik even verbaast het werkt gewoon goed (in het engels dan) die wp7. (kort om wp heeft z,n eigen stijltje en dat bevalt mij wel.. maar het moet dan wel in het Nederlands en haak ik dus af..

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Misschien een beetje off-topic en sorry dat ik het vraag, maar wat heb je precies?

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is allang mogelijk in WP7, al vanaf het begin af aan maar gebruiken doe ik het niet, gebruik liever daar gewoon een app voor of buienradar. :)

Maar idd het zou wel handig kunnen zijn, maar ik zie mezelf het niet snel gaan gebruiken ook al zou het in het Nederlands zijn. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina