Moet zelf alleen nog twee arena's van die slechte uitbreiding (naam even kwijt). General Knoxx is echt een meesterlijke uitbreiding net als Zombie Island
Ugh, Moxxi's Underdome... Wat was ik blij toen die laatste Achievement in beeld verscheen. Wat een kut DLC! :{ De rest was 100% Awesomesauce!
Facking SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI is het. 3 arena's met eindeloze waves vijanden. Totaal niet in lijn met de andere DLC!
Niet alleen saai, maar je kunt tussentijds ook nog niet eens opslaan. Die achievements heb ik dan ook maar overgeslagen.
Ja, da's ook nog zoiets en er lijkt echt serieus geen einde aan te komen. Als je er aan gaat beginnen, dan moet je zorgen voor genoeg eten en drinken, en iets waar je in kan pissen.
Mijn God, zo erg had ik het nou ook weer niet ingeschat. Erger dus dan die Arena DLC van Mass Effect I neem ik aan?
Die DLC heb ik daarom ook nooit gedaan. En ik heb nooit dat mega dikke beest (naam ff kwijt) kunnen verslaan. Er was een glitch voor maar die werkte bij mij niet. Solo lukte het me echt totaal niet en kon er niemand voor vinden om het in co-op, wat veel makkelijker is, te doen ...
Ik heb die underdome ook ooit geprobeerd met een vriend, maar na 4 uur bezig zijn te geweest en bij wave 13 ofzo.. werden die monsters veelste sterk voor ons en gingen redelijk vaak dood en dan ga je ook nog eens een wave terug! -_- Crawmerax is die soort van krab/lobster . Weet je welke beesten ook irritant waren, die met de lange poten, die je eigenlijk alleen kan verslaan met die auto. Als je auto kapot ging dan wis je eigenlijk al dat je dood was.
Gehe, bij die Crawmerax had je ook nog allemaal van die andere klote beesten er omheen. Soms was je daar al half van dood als je op de verkeerde plek stond. In de laatste DLC had je nog een grote bitch... Spoiler Interplanetary Ninja Assassin Claptrap
Daarstraks voor de derde keer Knoxx afgemaakt... Lekker originele quests. Zit nu ook op 'Circle of Duty : Medal nogwat'. Hopelijk de laatste. En dan die grote worm nog afmaken.. Oh the joy.