[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Met forge hebben ze echt naar de community geluisterd, nu is het nog makkelijker om dingen te bouwen en zit ik niet verrekt 10min om een kut walkway/bridge recht te zetten 8)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, dat klopt en daar ben ik ook heel blij mee. :) Ik heb vaak lopen kloten in Reach, ook met m'n laatste creatie en heb ik dingen moeten laten aangezien het niet goed uitgewerkt kon worden of helemaal uit z'n fatsoen was getrokken. Maar nu met o.a. dat dupliceren en het magnetische gebeuren gaat het een stuk fijner en makkelijker worden. :)
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Duurt nog zo lang!!! :mad:
    Halo reach was ook al kut met dat wachten, maar november duurt nog langer :+

    Is wehkamp slecht met pre-orders? Las dat namelijk op budgetgaming want ik wou net alvast halo4 pre-orderen :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2012
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Met pre-orders vertrouw ik Wehkamp ook niet zo. Ik heb zelf de LE bij Consoleshop besteld voor 65 Euries. :)
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb de LE voor veel bij Bol besteld voor de zekerheid, en voor weinig bij Wehkamp :+
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    LE valt me eerlijk gezegd toch wel tegen. Heb zowel de Legendary Edition van Halo 3 Als Halo Reach, vind het zonde dat ik nu geen mooi statue oid voor m'n verzameling krijg.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat iedere fan van Halo dat erg jammer vind. Heb zelf ook alle edities hier thuis liggen en vind het zonde dat er nu alleen een Limited Edition komt. Gewoon weer zo'n hoesje dat Halo 2 ook al had.
     
  8. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Die ''trait zones'' kunnen echt hele leuke dingen opleveren. Ik zie al belachelijke games voor me met tientallen van die zones waarin de zwaartekracht soms 10% is en de volgende 10 meter opeens weer 200% :+

    Wat ik wel mis nog zijn verregaande terrein opties. Ik hoop dat ze hier wat meer werk van maken dan simpel wat rotsen. Ik denk bijvoorbeeld aan het kunnen maken van heuvels en stukken bos. De reden van Forgemappen zo lelijk zijn is vaak omdat de structuren niet echt in het landschappen kunnen worden ingepast. Je zou wat kleine detail mogelijkheden moeten hebben zoals het toevoegen van stukken lang gras, paadjes, kleine stenen, etc.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de mijne besteld bij Yourgamezone. Goede ervaring met die winkel.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    +1 :)

    Haha, sowieso ja. Het gaan wel leuke tijden worden in custom maps, dat weet ik nu al. 8)
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het budgetlimiet al gezien? 1.000.000 8)

    Ik vind het knap dat ze de aan de ene kant de hele grafische engine hebben verbeterd EN dat je nu veel meer objecten kan plaatsen. Hoe kut dat limiet ook is in Reach, ik snap wel waarom het erin zit. Als je je hele budget opmaakte en je speelde met 16 man op zo'n map had je altijd haperingen. Niet eens lag, echt haperingen omdat de xbox het gewoon te zwaar kreeg.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt. Ik deed vaak custom race maps in Reach en daar merkte je het vooral erg. Maar... even over dat limiet in dat filmpje; het is een pre-release build en ik denk dat het uiteindelijk een andere budget gaat worden.
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, daar zou je gelijk in kunnen hebben ja. Zou jammer zijn. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Halo niet gewoon gebruik maakt van een editor ala Far Cry. Daar kon je (op de xbox) gewoon hele heuvels uit de grond trekken en rivieren maken. Maar dat zal wel te zwaar zijn voor Halo.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier al 7 helmets van halo 4


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zien er weer net zo lelijk uit als in Halo 3 xD
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Sommige zien er echt gaar uit, maar leuk voor mensen die houden van dat unlocken.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dit moeten wel de lelijkste helmen die ooit gemaakt zijn.
    Die hazop... iemand troost hem, kijkt zo zielig. En infiltrator kan alleen infiltraten in de apenheul.
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die de amor varianten van de Elites veel en veel gaver vond. Naar mijn idee zaten daar ook veel meer verschillen tussen. Jammer dat je die niet echt volledig kon customizen.
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Volgens mij ben ik de enige die wel wat ziet i die armor opties ^^. ik zie zelf ook wel dat het niet werelds mooiste zijn, maar als je meer kan customizen kwa kleuren etc zal je vast wel weer zieke armor kunnen maken. In reach is het al en beetje beter maar nog steeds lijkt iedereen op elkaar. :)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nondejuh die helmen zijn wel fugly zeg pffff. Maar inderdaad leuk voor de unlock fanatics!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina