FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dikke prima als ik het zo hoor zijn er coins genoeg voor jullie ;) ik doe het allemaal iets langzamer

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zat even te kijken naar die khedira. Zou zelf lekker hem houdr! busquet komt snelheid te kort en khedira is prima speler!

Vanavond me team versterkt met een goede keeper. Meest wat ik in fifa 12 ooit heb uitgegegven voor een (in 11 had ik toty casillas die tikkeltjes duurder was) maar hoop dat motm casillas de 130.000 waard is!

3. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog suggesties voor een nieuwe goede opstelling? Speel al jaren met 41212 , maar ben het indd beetje zat dat mijn LM en RM weinig in een scoringspositie komen:p

Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  4. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf haat aan 4-4-2 4-1-2-1-2 enz. ik speel meestal 4-3-*

5. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vindt 41212 op zich heerlijk met h2h, maar in FUT fungeren mijn LM en RM meer als een soort cam's en daar heb je nix aan met die pacers op die posities :D
    Vandaar dat ik ff wat anders zoek. Wat ik dan weer met 4 3 3 vindt is dat ik vaak 1 aanvaller helemaal niet gebruik haha :emo:

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    4-3-3 Speelt heerlijk. weet niet welke speler je weiig gebruikt maar daar heb ik nooit last van. iedereen voetbalt mee. Zet wel je voetballende cms op rechter en ljnker cm en in het midden een sterkere cm met goede schot

7. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4-3-3 ben je vaak wel gevoelig voor de counter daarom speel ik 4-3-1-2 met mijn super-power middeveld (Sissoko,M'vila,Cabaye BLAUQUW!

8. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben normaal niet zo van de teams vragen hier, maar mijn Bundesliga team speelt echt dramatisch en wil nog één keer een nieuw team maken. Gewoon echt een bazen team.
    Ik heb 800-900k tot mijn beschikking en speel het liefst 4-1-2-1-2 of 4-4-2. Het liefst de rechter ST hoge pace (maar geen dramatisch schot) en de linker ST sowieso een goed schot ( & niet pace 50 ofzo). Op de CM posities (bij 4-4-2) liefst één wat verdedigend denkende en één wat aanvallender denkend.

Liefst een Hybrid team, aangezien ik dat nog nooit gehad heb.
    Alvast bedankt voor de gene die met suggesties komen!

9. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Julio cesar
    Dani alves-thiago silva-sergio ramos MOTM-Jordi Alba TOTY
    Hulk-khedira-iniesta-villa
    Benzema UP-Falcao SIF

Raad 41212 aan voor deze gasten. Met khedira cvm en iniesta cam. Speel zelfmook metndit team en het is heerlijk! 3 toernooien nu achter elkaar gewonnen.

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Wel 4-4-1-1, maar dit team speelt heerlijk kan ik je vertellen;)

-------------------------Messi----------------------
    -------------------------Iniesta---------------------
    --A. Young------Gerrard----------Pirlo-----------Sanchez
    --A. Cole--------Terry-----------Chiellini---------Alves
    -----------------------Buffon-------------------------

Kan je eventueel nog kunnen verbeteren IF's en MOTM's versies van bepaalde spelers.

11. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van 41212 naar 4321 overgestapt, bezig met belgisch team. Aardig gek hoe goedkoop die SIF en TOTY kaarten zijn!

upload pictures

zat te denken om courtois TOTY, fellaini IF en vertonghen SIF te halen, nog ff sparen :9

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Leuke team hoor die belgen. Hoop leuke IFs. Wat heb je betaald voor IF HAzard?

Mijn team btw

morgen hopelijk granero voor normale xavi vervangen en dan verder IF upgraden. Nog steeds twijfelen of ik misschien niet If Iniesta op lw zet en IF David Silva op RW

13. Gangstajordi

Gangstajordi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn teampje, 4222:

Cech
    Richards-Kompany-SIF Heitinga-Taiwo
    Yaya Toure-Essien
    88 Silva-IF Dos Santos
    88 Aguero-88 RVP

Speelt ziekelijk gewoon, maar begint wel beetje boring te worden!

14. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha bazenteam indd, gaat er wel eens een bal langs iker of heeft die net als 2 jaar terug van die inspector gadget tenen? |:- #robben

Ik zag vd week trouwens op twitter dat EA al een paar transfers gaat doorvoeren in FUT, weet jij hier meer van?
    Houdt t tog leuk die special kaarten en transfers \o/

15. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha kweet precies wat je bedoeld, zoon bazenteam, maar aan andere kant spelers die je 9/10 keer tegenkomt. Kwilde een mix van zuid amerikanen gaan maken, maar aangezien de prijzen en tog wel toffe spelers gekozen voor Belgies team, ben beniewd hoe het gaat spelen, moet nog ff vertongen en fellaini fixen maar geen geld :emo:

16. Gangstajordi

Gangstajordi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt klopt, 9 vd 10 keer zie je z'n standaard Premier League team maar dan is het nog meestal 4321 met een Gervinho en een Bale hahah 4222 zie je niet zo veel maar toch, Belgisch team lijkt me ook ziek alleen de RB en LB positie heb je niet z'n goeie spelers alleen 2 snelle haha *)

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    meestal met die backs heb je alleen snelheid nodig. Gewoon lekker inhalen en tussen de dribbel inkomen! En als je een team hebt wat je leuk vindt (zoals ik) dan heb je gewoon plezier in spelen en word je vanzelf beter. Die IF vertonghen is een beest. Waarom ga je trouwens niet met 3 verdedigers spelen (de blauwe vertonghen, blauwe Kompany en zwarte vermealen) en zet je lekker hart in de goal. Zet je hazard op zijn eigen plek en bouw je er mooie spelers omheen>?

transfers zullen wel binnenkort weer gaan beginnen. volgens mij zijn er al een paar.

Btw net pogba (manutd nog) in pakje. Jammeer dat hij niet meer 100.000 waard is maar rond de 8000. Ach toch nog lekker voor een bronze!

18. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hiervoor een braziliaans silver team, met marlos morais etc. Dat was ook wel ff chill voor verandering, alleen ik werd HELEMAAL gek tegen zelfs bronze teams met fysieke spelers. Telkes lucky tegengoals en duels etc, omdat het tuurlijk allemaal kleine dribbelaartjes zijn. De belgen zijn ook allemaal aardig beest volges mij, terwijl ze tog nog een redelijke dribbel houden, dus kan nie wachten tot ik met ze kan gaan spelen :b:

19. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar kwam ik inderdaad ook achter met het bouwen, maar kheb nu al alles 4321 gekocht, dus probeer t eerst ff zo en wat jij zegt, ik vind het ook wel tof om met semi onbekende spelers zoals die tshimanga 93 pace te gaan spelen :p En m'n coins zijn nu op dus ik moet nog ff wat verkopen/verdienen om eerst fellaini if en vertongen 85 sif te halen :p Dus dan konden die blauwe vertongen en kompany sowieso nog niet :x

20. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, altijd moeilijk om een orgineel team te maken, maar des te leuker als het werkt :)

ik zit er aan te denken om iets te gaan doen met de argetijnse league

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina