Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de DODOcase. Perfect ding. Heb ook een Smart Cover om af te wisselen.
    M'n baas heeft een DODO Bookback. Dus dan heb je een lederen achterkant die je er op plakt. Ook nette oplossing!
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb dinsdag een dodocase gekocht voor mijn New iPad maar deze meteen de volgende dag terug gebracht.
    Het was eventjes leuk maar begon me al heel snel te ergeren.
    Vond de case niet lekker in de hand liggen.

    Heb nu een siliconen clear case gekocht van het merk Kensington en gebruik deze samen met de Smart cover van Apple.
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Thanks voor de tips. Maandag even de stad in voor een smart cover en ik heb appelhoes even een mailtje gestuurd of de Bookback voor de iPad 2 ook op de New iPad past dit is namelijk de enige die ze aanbieden.

    Dan kan ik hem in ieder geval op een tafel leggen zonder me zorgen te maken om krasjes
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren een iPad, maar is er een manier waardoor je nooit meer je wachtwoord hoeft in te typen bij het downloaden van een nieuwe app uit de Appstore?

    Want ik vind het echt onwijs hinderlijk dat ik keer op keer weer mijn wachtwoord moet invoeren.

    Heeft verder nog iemand een overzichtje van Apps die je móet hebben? :)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wachtwoord uitschakelen voor de App Store en iTunes is helaas niet mogelijk.

    In de App Store kan je elke week een gratis App downloaden , deze week is het Angry Birds Seasons HD.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zeau. €579 binnen van de verzekering. Direct nieuwe iPad in order gezet en de 'oude' is al gefixed voor €130,-. Niet slecht, een nieuwe iPad voor zeer weinig geld. Beetje gek alleen, dit zou bijna vernielingen promoten 8)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    BookBack past gewoon want iPad 2 en iPad 3 zijn exact gelijk. ;)
     
  8. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer van dat wachtwoord. Normaal ben ik altijd iemand van de moeilijke wachtwoorden maar dan ga ik voor de appstore maar even wat makkelijks verzinnen dat ik snel kan intypen.

    Angry birds had ik inderdaad zien staan en die heb ik ook gelijk gedownload!
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer je kort achter elkaar een app download dan hoef je niet het wachtwoord steeds in te voeren. Pas na een tijdje vraagt hij er weer om. Pure veiligheid. In iOS 6 hoef je in ieder geval geen wachtwoord meer in te voeren als je een update wilt installeren.
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice!

    Trouwens heb Pocket Planes gedownload voor de iPad en godverdommel wat is dat spelletje verslavend :D

    Heb flipboard ook een kans gegeven maar ik snap er de ballen niet van en het nieuws daarin spreekt me ook niet zo aan. Zijn er hier op xbw wel fans van flipboard?
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2012
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Flipboard staat al sinds dag 1 op mijn iPad.

    Andere vraag.
    Is het oppervlakte van het scherm van de New iPad anders dan die van de 1G iPad ?

    Het valt me namelijk op dat het scherm van de New iPad steeds vol zit met stof en pluisjes.
    De 1G iPad die ook nog steeds gebruik blijft gewoon schoon.

    Sinds dinsdag heb ik de New iPad en er zijn een aantal dingen wat mij op viel.
    1. Superieur scherm.
    2. Razend snel.
    3. De New iPad wordt soms behoorlijk warm.
    4. Opladen gaat veel langzamer met de 10W adapter.
    5. Adapter wordt behoorlijk warm tijdens het opladen van de New iPad.
    6. Dicteren werkt perfect , helaas alleen nog het Engels.
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Welke catogorieen gebruik jij zoal?

    Ik heb sinds vrijdag de ipad en merk inderdaad ook dat hij het soms even warm krijgt. Verder is het soms wel irritant dat je je ipad niet even snel een powershotje van een half uur kan geven, je schiet er niet echt iets mee op.

    Scherm is inderdaad echt meesterlijk, of het een ander oppervlakte is weet ik niet.
     
  13. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij wordt af en toe ook best warm. Ook vandaag voor het eerst opgeladen en dat duurde wel een uur of 4/5 dat ie op 100% stond.
    Verder een heerlijk ding hoewel de Appstore mij tegenvalt qua gratis apps. Bij de Android market is dit veel beter imo! Maar daarin tegen heb je daar ook echt troep als apps tussen zitten...
     
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vrij raar probleem.

    Als ik in het menu van mijn Iphone eenmaal naar links ga, verschijnt het toetsenbord zodat je een zoekopdracht kunt invoeren. Wanneer ik dan weer naar rechts, terug naar mijn apps, blijft het toetsenbordje staan. Ik kan gewoon op toetsen klikken, maar er gebeurt uiteraard niets mee. Om het toetsenbord weg te krijgen, moet ik een app aanklikken en dan heb ik weer het normale menu. Als ik dan weer naar links ga, blijft het toetsenbordje staan.
    Iemand een oplossing voor dit rare probleem?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een nieuws freak wil altijd op de hoogte zijn en blijven.
    Heb daarom meerdere news apps op mijn iPhone en iPad.

    Ik begin me een beetje te ergeren aan de slechte kwaliteit van de foto's op het Retina scherm.
    Nieuws foto's die al belabberd eruit zien op de oude ipad zijn om te janken slecht op de New iPad.

    Ik heb nu ,

    Nieuws , Technologie , Flipboard picks , Fotografie , Games , Populair in Nederland , Humor , Disney Pixar , What's Hot en Movies.
    Ontdekte een paar minuten geleden Sports Illustrated Swimsuit 2012 :9

    Al een keer een hard-reset uitgevoerd.
    Merk dat wazige problemen daarna vaak zijn opgelost.
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, spelen jullie ook het spel pocket planes? Wat is dat spel heerlijk vermakelijk en verslavend.

    Je moet je eigen airliner opbouwen en organiseren echt heel vet.
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is al opgelost:thumbs:
    Blijft raar=(
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog een keer gedownload en kom tot de zelfde conclusie.
    Ik vind de game er grafisch verschrikkelijk uitzien.
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind het irritant dat het hele spel er om draait dat je coins koopt met echt geld zodat je sneller meer spul kan kopen.
    Ik betaal liever in 1x wat meer om een volledig spel te krijgen.
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja hetzelfde als bij Tiny Towers, snap dat je er aan ergerd. Ben het nu wel gewend, de gameplay spreekt mij gewoon persoonlijk heel erg aan.

    Je kan munten kopen om het spel sneller te laten lopen, maar ik zelf heb nog niet een moment gehad waarop ik dacht dat ik ze nodig had.

    Levelen gaat bij mij erg vlot en het geld komt aan de lopende band binnen nu.
     

Deel Deze Pagina