Dat kan. Maar om de demo te downloaden heb je toch echt Dragons Dogma nodig. Wat je krijgt met de code is een 108kb unlock code, waarmee je de optie om RE6 te selecteren in het DD menu unlocked. Je hebt toch echt de game nodig.
Chapters RE6 Spoiler Leon's Campaign Chapter 1 Chapter 2 Chapter 3 Chapter 4 Chapter 5 Chris's Campaign Chapter 1 Chapter 2 Chapter 3 Chapter 4 Chapter 5 Jake's Campaign Chapter 1 Chapter 2 Chapter 3 Chapter 4 Chapter 5 Ada's Campaign Online (Mercs & Other Modes) Maps: Online (Mercs & Other Modes) Maps 2:
Eerste Japanse tv-commercial voor Resident Evil 6 De game verschijnt pas in oktober in de winkels maar toch heeft Capcom alvast een tv-commercial gemaakt voor Resident Evil 6. Je kunt deze 20 seconden durende (Japanse) reclame in de video hieronder bekijken. [yt]ljMzXOSy0Uo&[/yt]
Deel 5 en 4 lijken wel redelijk op elkaar. Maar het is niet de echte RE Stijl van vroeg. Lastige puzzels, slome zombies, epische geluiden en muziek, leipe schrik momenten. Hopelijk wordt het zoals de oudere reeks inclusief de besturing. Dus niet kunnen schieten en rennen tegelijk. Dit geeft een meer benauwd gevoel . Maar ben bang dat de game meer en meer mainstream zal worden. Het moet verkocht worden en de massa .
Nouja, de besturing is erop vooruit gegaan, maar het is nog steeds niet zo soepel als de gemiddelde TPS.
Het moet ook niet te soepel worden. Het moet geen run en gun achtige game worden. Juist het gevoel wat je kreeg (qua spanning) binnen de eerste RE games werd hierdoor mede bepaald. Je bent wat kwetsbaarder dan wanneer je als een malle kan rennen, springen en dodgen. Ben bang dat het ten koste gaat van de beleving.
Bedoelde het niet zo. Zie nu dat ik het totaal verkeerd heb geformuleerd. Bedoelde er mee te zeggen dat ik erg uit keek naar deel 6 doordat het iets meer op de oude re's leek te lijken. Donkere sfeer en meer horror elememten enzo.
Waarom wordt soepel gezien als slecht door de RE fans? Waarom wilt iedereen tank controls? slechte controls =/= spannende gameplay. Goede controls =/= run en gun. Dat er maar eens naar Dead Space wordt gekeken hoe je goede controls én spannende gameplay kunt hebben. Zo slap excuus imo 'ja, maar dat maakt het spannend'. Nee. Dat maakt het irritant.
Nou ik vind het wel een deel uitmaken van de ervaring. Hopelijk mag ik die menig hebben. Ik zeg ook niet dat soepele controls klote zijn, want in andere games vind ik dit juist heel belangrijk. Wat ik het vette aan de oude controls vind bij RE, is dat je dus meer tijd nodig hebt om te reageren. Waardoor de sommige situaties lastiger wordt. Dit verhoogt voor mij de spanning. Misschien lastig uit te leggen, maar zo vind ik het.
Nee die mag jij niet hebben voel is aan je voorhoofd een eigen mening hebben! Maar ik snap je punt wel
Natuurlijk mag je die mening hebben. Net zoals ik de mening heb dat het een vreemde mening is. Een game moet voor mij niet spannend worden doordat ik beperkt wordt in mijn controls, maar doordat de game...tsja, spannend is. Als voorbeeld blijf ik Dead Space noemen; gewoon heerlijk soepele controls, en het is een van de spannendste games van deze generatie. Sowieso spannender dan RE5 (en 6 als ik af mag gaan op de demo, hoewel dat eerste level wel veel sfeer had). Maar goed, iedereen vindt spanning op een andere manier. Ik door de atmosfeer en gameplay, jij door gehandicapt te zijn in controls. Pfft.
Hehe, mjah moet zeggen dat ik me ook wel kan vinden in jou visie. Maar kijk de controls aanpassen is één manier om de game meer en meer mainstream te maken. Eerst werden de schrikmomenten en het horror aspect stukken minder (RE4 en RE5), vervolgens de puzzelelementen nu de controls. Zo gaat er steeds meer van hoe RE ooit was verloren. Als ook nog de controls aangepast gaan worden, wat is dan het volgende? Er blijft steeds minder en minder over van wat RE ooit was. Maar eens dat de "beperkingen" in de controls niet de bepalende factor moeten zijn van de spanning binnen een game. Dead Space was inderdaad ook vet! En zeker spannender dan de laatste RE'S
Resident Evil 6 heeft 255 minuten aan cutscenes Resident Evil 6 gaat ruim vier uur aan cutscenes bevatten. Dat blijkt uit een lijst van de British Board of Film Classification. Volgens de lijst van de classificatieauthoriteit is de totale lengte aan cutscenes 255 minuten. Ter vergelijking, Resident Evil 5 had 65 minuten cutscenes en Resident Evil 4 127 minuten. Na publicatie van de lijst heeft uitgever Capcom dit totaal aantal genuanceerd in een statement naar website Game Informer. "While we have not confirmed the final number of cutscenes in the game, the BBFC length also includes death scenes for the six characters in the game, and is not an accurate representation of the actual cinematic cut-scene total, which will be less." Resident Evil 6 komt 23 november uit op Xbox 360 en PlayStation 3.