Hij werkt! Standaard staat hij op Region US. Omgezet naar EU en hoppa! Eerste indruk is dat het nog verrassend goed draait … ff verder testen… EDIT: Ow shite! I'm hooked Nu nog goede verkoopsite weten … en bedenken digital of boxed … EDIT2 Digital version bij Gamesync gekocht, werkt de key niet ( Wat nu ...
HAd al een mail gestuurd. Ook reeds mail terug gehad, dus lekker snel. Ze hadden een typo in de key gemaakt. Nu werkt ie wel
Soms krijg je van die records in beeld, zoals '6 kills with 1 blow', enzo. Kan ik die ergens zien/nalezen ?
Ik wil graag diablo spelen maar mijn videokaart staat niet in de lijst (website van diablo) met supported graphic cards. Heb via google gezocht naar ervaringen van andere mensen en ben er achter gekomen dat niet iedereen problemen heeft met spelen van diablo. Ik heb zelf een ATI radeon HD5450 512 mb. Zal ik gewoon het risico nemen en diablo kopen of beter van niet? Helaas is er geen demo oid
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx dat al geprobeerd? En anders kijken of je een guest pass weet te bemachtigen
Al geprobeerd. Kan het gewoon spelen maar het probleem ligt echt aan de videokaart. Die wordt zo gezegd niet ondersteund terwijl het gewoon een redelijke videokaart is. Is er een manier om een guest pass te krijgen? Of kan het alleen via iemand die het spel al heeft?
Ik speel het nu op de mac mini met een RAdeon HD 6630M 256MB kaart en dat gaat prima. Dus lijkt me dat jij het ook moet kunnen draaien ? Anders idd even een guest pass bemachtigen om het te proberen. Heb ik ook gedaan vandaag!
Joepie: Verder hakken als een baas! Mijn minimale resist is nu 1045, lightning zit op 1215 dus dat gaat goed
Kun je ergens zien wat voor bonussen je allemaal kunt krijgen en hoe (zoals massacre, etc) Verder kan mijn DIII friendslist wel wat naampjes gebruiken…
Ja je wordt niet heel erg blij wanneer je een shitload aan rare drops krijgt en niks ervan is goed. Ook niet leuk wanneer je nog 0,0 legendary en inferno drops hebt terwijl het net lijkt of die krengen regenen bij andere.