[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik niet, het was een leuke poging maar Skyrim, Witcher, Dragons Dogma etc >>> Alamur

Vond het gewoon niet goed genoeg en een MMO op deze basis was op voorbaat al kansloos volgens mij

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het ergst is nog dat de goveneur/staat (waar ze hun lening vandaan hebben) ze gewoon hebben keihard hebben genaaid.

Er zijn al verscheidene berichten van mensen die denken dat ze express de studio het graf in hebben getrapt zodat EA lekker goedkoop alles op kon kopen 8)

Als je dit korte interview doorleest snap je ook meteen hoe ze het ongeveer in mekaar zit.

Wel erg kut dat er nu dus geen patch meer uitkomt 8)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Keihard genaaid vind ik overdreven. Dit is een risico wat je loopt als je je onderneming op deze manier deels door de staat laat financieren. Beleid en intenties van die overheid kunnen altijd veranderen.

het had imho dus geen stabiele basis naast Shilling's eigen fortuin. Dus gewoon teveel hooi op de vork genomen. Waarom meteen een studio opzetten met als missie om de WoW killer te maken? Waarom niet iets kleiner denken

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Balen om te horen dat deel 2 al in de maak was had graag een vervolg gespeeld op myn favo game tot nu toe dit jaar!!!!!

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jammer inderdaad. Voor een eerste titel van een studio was het een goede game. Ik had hoop op nog wat DLC, maar dat kan ik dus wel vergeten.

Ik denk dat de plannen voor een MMORPG wat te ambitieus waren. Aan de andere kant wel weer slim om zowel SP games als een MMORPG te maken van dezelfde lore...

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Trap ze inderdaad maar de balen in de keel, zoals een van de comments luid.

Ik vind het echt schandalig, want nu komt er dus ook geen patch voor Amalur I die al die vastgeroeste waardeloze items weer losmaakt in mijn inventory. Ik kan die shit niet eens kwijt, mede dankzij bugs van quests etc etc.

Dit is imo het gameschandaal van 2012. :mad:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Tja, ze hebben het er zelf naar gemaakt met die MMO.

Edit: Oh, je had het waarschijnlijk over dat artikel. Dat is idd wel schandalig.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hopelijk zijn er een aantal goede studio's die misschien de barmhartige Sammaritaan kunnen spelen en deze mannen en vrouwen aan te nemen. Daarnaast een dikke advocaat inhuren, gezamelijk en dik hard terug pakken.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wie terug pakken?

er is niemand om te pakken, dit was het risico wat Mr shilling de hele tijd bewust heeft gelopen

edit:// ik had dat hypotheekstukje nog niet gelezen. Dat is wel echt fucked up en ook erg ongeloofwaardig. Als je je hypotheek niet betaald staat je bank echt wel binnen no time op de stoep. Die wacht niet tot je werkgever failliet is om te vragen waar zn geld blijft

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik stel voor:

EA is in het bezit van 38 Studios en BioWare.
    EA geeft licenties aan BioWare, evenals de medewerking van Folston en die andere gast.
    BioWare patched alsnog naar behoren de game en begint direct aan een deel II.

Echt verdomde zonde hoe dat verlopen is rond 38 Studios. :mad:

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    +1

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Is er een plek waar je je loot kunt laten? Een huis kopen of iets dergelijks?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar tzt krijg je in het spel zelf een quest, of 2, waarbij je een huis moet kopen en inrichten en dan word het je allemaal wel uitgelegd hoe dat zit.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Deze game binnen gehaald met de GM actie een paar weken terug. Heb nog wat andere games liggen die mijn voorkeur genieten maar heb stiekem toch wel zin om hiermee te starten.

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Zeker doen, is een van de toppers van 2012! :cool:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En gelukkig geeft EA het nog niet op en lijkt de licentie naar een andere studio van EA te gaan. Doe maar BioWare EA, zeker als jullie zo geloven in dit project. KOA 2 lijkt dus nog geen illusie te zijn.

18. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, dat is beter! Heb de eerste game nog niet uitgespeeld (volgens mij ben ik nog niet op de helft, wel al meer dan 20 uur bezig), maar een vervolg zie ik nu al zitten! :)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    EPIC games heeft veel van de devs aangenomen : Big Problems Need Huge Solutions.

Dus misschien koopt EPIC wel de licentie?

Maar heb net zo lief dat ze gewoon weer aan een dikke FPS werken :+

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, met Epic aan het roer wordt een tweede deel wellicht echt epic :p

Deel Deze Pagina