Komend tv seizoen komen er weer een paar toffe nieuwe series:
Revolution (2012)
Nieuwe serie van J.J. Abrams. Hopelijk wordt deze niet ook weer na 1 seizoen gecancelled. Maar Gus uit Breaking Bad speelt er ook in, dus dat geeft iig hoop! Verhaal in het kort: wereldwijde black-out, 15 jaar later…Mij lijkt het wel tof iig!
Zero Hour
Van de producer van Prison Break. Vrouw wordt ontvoerd, man gaat haar opsporen. Met raadsels, Nazi's en kerken. Beetje Da Vinci Code achtig vond ik, lijkt me daarom erg tof!
Elementary
Moderne Sherlock Holmes, dit keer in New York. Vind de serie Sherlock van de BBC geweldig (ook echt een aanrader!) en deze ziet er ook erg goed uit (hoewel ik de humor van de BBC Sherlock leuker vind). Met Lucy Liu en de pilot is directed by de man achter Homeland!
666 Park Avenue
Jong stel mag oud gebouw in New York managen, maar daar gebeuren vreemde dingen. Van de producer van Fringe en met Locke uit Lost!
http://youtu.be/UXiu-oEGydk (kan deze om de een of andere reden niet linken hier?)
O en Anger Management met Charlie is echt verschrikkelijk slecht
! Heb de pilot niet eens helemaal af kunnen kijken, zo erg ergerde ik me.
The River is ook niet echt geweldig. Heb zelf het hele seizoen gekeken, maar dat is omdat ik serie verslaafd ben en bijna alles kijk
! Maar ik zou deze serie aan niemand aanraden, meer dan genoeg andere (veel) betere series.
@Prozack: Naast het lijstje van Hybrid, is mijn vriendin ook gek op The Mentalist, Castle, Happy Endings, Modern Family, Suits en White Collar.
Klik om te vergroten...