Resident Evil 6

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 25 apr 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan. Maar om de demo te downloaden heb je toch echt Dragons Dogma nodig. :p Wat je krijgt met de code is een 108kb unlock code, waarmee je de optie om RE6 te selecteren in het DD menu unlocked. Je hebt toch echt de game nodig.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bedankt voor je reactie.

    Dan wacht ik wel tot 2 okt.

    Vieze actie van Capcom :+
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Chapters RE6

    Leon's Campaign

    Chapter 1
    [​IMG]
    Chapter 2
    [​IMG]
    Chapter 3
    [​IMG]
    Chapter 4
    [​IMG]
    Chapter 5
    [​IMG]

    Chris's Campaign

    Chapter 1
    [​IMG]

    Chapter 2
    [​IMG]

    Chapter 3
    [​IMG]

    Chapter 4
    [​IMG]

    Chapter 5
    [​IMG]

    Jake's Campaign

    Chapter 1
    [​IMG]

    Chapter 2
    [​IMG]

    Chapter 3
    [​IMG]

    Chapter 4
    [​IMG]

    Chapter 5
    [​IMG]


    Ada's Campaign
    [​IMG]

    Online (Mercs & Other Modes) Maps:
    [​IMG]

    Online (Mercs & Other Modes) Maps 2:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Spoilers zijn misschien in dit geval wel handig :)
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gedaan :)
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Eerste Japanse tv-commercial voor Resident Evil 6

    De game verschijnt pas in oktober in de winkels maar toch heeft Capcom alvast een tv-commercial gemaakt voor Resident Evil 6. Je kunt deze 20 seconden durende (Japanse) reclame in de video hieronder bekijken.

    [yt]ljMzXOSy0Uo&[/yt]
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Genoten? Eens. Maar dat het op de oude RE's lijkt? Dat is het al sinds RE4 niet meer.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    RE5 lijkt op de ouse delen? Bij lange na niet :+
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Deel 5 en 4 lijken wel redelijk op elkaar.

    Maar het is niet de echte RE Stijl van vroeg. Lastige puzzels, slome zombies, epische geluiden en muziek, leipe schrik momenten.

    Hopelijk wordt het zoals de oudere reeks inclusief de besturing. Dus niet kunnen schieten en rennen tegelijk. Dit geeft een meer benauwd gevoel :). Maar ben bang dat de game meer en meer mainstream zal worden. Het moet verkocht worden en de massa :).
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Ik dacht juist dat die oude besturing weggehaald is voor het eerst:+
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Owjeeeee let's hope not! Maar is dat echt zo :mad:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.617
    Leuk Bevonden:
    8.754
    Nouja, de besturing is erop vooruit gegaan, maar het is nog steeds niet zo soepel als de gemiddelde TPS. ;)
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Het moet ook niet te soepel worden. Het moet geen run en gun achtige game worden. Juist het gevoel wat je kreeg (qua spanning) binnen de eerste RE games werd hierdoor mede bepaald. Je bent wat kwetsbaarder dan wanneer je als een malle kan rennen, springen en dodgen. Ben bang dat het ten koste gaat van de beleving.
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Bedoelde het niet zo. Zie nu dat ik het totaal verkeerd heb geformuleerd. Bedoelde er mee te zeggen dat ik erg uit keek naar deel 6 doordat het iets meer op de oude re's leek te lijken. Donkere sfeer en meer horror elememten enzo.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom wordt soepel gezien als slecht door de RE fans? Waarom wilt iedereen tank controls? slechte controls =/= spannende gameplay. Goede controls =/= run en gun. Dat er maar eens naar Dead Space wordt gekeken hoe je goede controls én spannende gameplay kunt hebben. Zo slap excuus imo 'ja, maar dat maakt het spannend'. Nee. Dat maakt het irritant.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou ik vind het wel een deel uitmaken van de ervaring. Hopelijk mag ik die menig hebben. Ik zeg ook niet dat soepele controls klote zijn, want in andere games vind ik dit juist heel belangrijk.

    Wat ik het vette aan de oude controls vind bij RE, is dat je dus meer tijd nodig hebt om te reageren. Waardoor de sommige situaties lastiger wordt. Dit verhoogt voor mij de spanning. Misschien lastig uit te leggen, maar zo vind ik het.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Nee die mag jij niet hebben voel is aan je voorhoofd een eigen mening hebben!:+
    Maar ik snap je punt wel :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk mag je die mening hebben. 8) Net zoals ik de mening heb dat het een vreemde mening is. :p Een game moet voor mij niet spannend worden doordat ik beperkt wordt in mijn controls, maar doordat de game...tsja, spannend is. Als voorbeeld blijf ik Dead Space noemen; gewoon heerlijk soepele controls, en het is een van de spannendste games van deze generatie. Sowieso spannender dan RE5 (en 6 als ik af mag gaan op de demo, hoewel dat eerste level wel veel sfeer had). :+

    Maar goed, iedereen vindt spanning op een andere manier. Ik door de atmosfeer en gameplay, jij door gehandicapt te zijn in controls. Pfft. :mad:

    ;)
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hehe, mjah moet zeggen dat ik me ook wel kan vinden in jou visie. :)

    Maar kijk de controls aanpassen is één manier om de game meer en meer mainstream te maken. Eerst werden de schrikmomenten en het horror aspect stukken minder (RE4 en RE5), vervolgens de puzzelelementen nu de controls. Zo gaat er steeds meer van hoe RE ooit was verloren. Als ook nog de controls aangepast gaan worden, wat is dan het volgende? Er blijft steeds minder en minder over van wat RE ooit was.

    Maar eens dat de "beperkingen" in de controls niet de bepalende factor moeten zijn van de spanning binnen een game. Dead Space was inderdaad ook vet! En zeker spannender dan de laatste RE'S
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Resident Evil 6 heeft 255 minuten aan cutscenes

    Resident Evil 6 gaat ruim vier uur aan cutscenes bevatten. Dat blijkt uit een lijst van de British Board of Film Classification. Volgens de lijst van de classificatieauthoriteit is de totale lengte aan cutscenes 255 minuten. Ter vergelijking, Resident Evil 5 had 65 minuten cutscenes en Resident Evil 4 127 minuten.

    Na publicatie van de lijst heeft uitgever Capcom dit totaal aantal genuanceerd in een statement naar website Game Informer.

    "While we have not confirmed the final number of cutscenes in the game, the BBFC length also includes death scenes for the six characters in the game, and is not an accurate representation of the actual cinematic cut-scene total, which will be less."

    Resident Evil 6 komt 23 november uit op Xbox 360 en PlayStation 3.
     

Deel Deze Pagina