Gaming4life, vanavond ben ik er niet. En dagger volgens mij ook niet. Je moet Dagger nog ff toevoegen man. CnC Dagger
jij hebt me al op xbox live? jij hebt mijn awesomeness al gezien ahaha owja @Rambo mijn k/d is 1.4 jonge, mij krijg je niet zomaar neer! rofl
Ohja Dagger ik heb jou awesomeness al gemerkt natuurlijk.. Ik voeg je ook wel toe Rambo, alleen ben vanavond niet online morgen weer in de avond.
Lol Focus clan sucks. Voeg ik de gt van focus slayfury toe,verwijdert hij me ,omdat ik in een andere groep behoorde. Overigen zei hij dat pas toen ik het vroeg waarom hij me verwijdert had.>>> sucks. En Dagger heb ik toegevoegd
defaq? dus je vraagt of wij je noob clan joinen? ( jou woorden niet de mijne ) waarom zouden we dat in godsnaam doen als een member uit diezelfde clan het een kut clan vind? ( ook weer jou woorden )
Kijk,precies wat ik dacht,wil je in zo'n clan Dagger?. I don't think so. Volgens my met psychix ,jij,ik en anderen misschien kunnen we een zowel goeie clan,als een echt leuk clan vormen,onze eigen groep of bij cobern-gaming. See ya Edit:Vanaaf wordt pas laat,ga met vrienden film huren,sorry.
We maken een team bij Cobern-Gaming. Als ik dat focus bekijk als je het mij vraagt is het helemaal niks. En slayfury je mag mee spelen maar ga niet naast je schoenen lopen met hoe goed je jezelf wel niet vind..
xd Typisch zo'n gast van de skatebaan,die dan heel goed kan steppen(is gesponsord),maar dan letterlijk uit z'n mond weet te zeggen dat hij facking goed is;p en keihard opschept,I hate that people' Ik kan me wel es voorstellen als je super blij bent,dat je dan een beetje opschept,wat niet met opzet is,maar op deze manier xd