[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat ziet er best gaaf uit :D maar welke weg willen ze inslaan? zoals willem al zegt is concurreren met MS en Sony niet te doen zomaar.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gaat ook niet gebeuren het betreft een console die smartphone en tablet games naar het grote scherm brengt. Ik vond het alleen bizar dat die hele interface een complete rip off is van Xbox en Wp7, check die animatie van die tile achtige dingen dan, hier gaat MS als dat ding eenmaal uit is een rechtzaak tegen aanspannen en goed recht hebben ze ook...

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het wordt een volledig open console, dus hackers kunnen hier helemaal los mee gaan. Daarnaast wordt ie wel erg goedkoop. Ik ben wele benieuwd iig.

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik ondersteun dit soort dingen, er is altijd wel plaats voor vernieuwende ideeen. geen concurrentie voor sony of ms, weet je nog niet, ze beginnen net en komen al gelijk goed met betaalbaarheid, voor 100 dollar of euro schaf ik hem zowiezo aan en zo zullen meer mensen denken.
    sony en ms domineren de markt maar zijn steeds meer bezig met de hardcore gamers links te laten liggen, mijn xbox gaat een stuk minder vaak aan en ben steeds vaker op de pc aan het gamen.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, viel me ook op.

Goed, als het volledig aan te passen wordt zullen er vast andere home screens komen, maar dit ligt er wel heel dicht tegenaan. :p Ook de kleurtjes.

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ouya nadert vier miljoen

De Android-console Ouya had binnen 12 uur zijn benodigde kickstarterdoel van $950.000, een nieuw record. Nog geen 24 uur later staat de teller al op $3.767.847 en nadert het project de vier miljoen.

De console moet $99 gaan kosten en kan gewoon aangesloten worden aan je televisie. Omdat er meer interesse is in het project dan de ontwikkelaars hadden gedacht willen ze hun doelen aanpassen aan het bedrag dat ze nu ophalen. Kijk op de kickstarterpagina voor meer informatie en hoe je jouw idee kan voorstellen.

bron: http://www.kickstarter.com/projects/ouya/ouya-a-new-kind-of-video-game-console?ref=live

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klinkt allemaal leuk, maar welke ontwikkelaar wil zijn game op een console uitbrengen die gehacked mag worden?:confused:

8. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan, xbox en ps3 zitten ook vol met hackers. denk dat veel hackers het als een uitdaging zien om te hacken, dus OUYA neemt die uitdaging weg, mss niet zo'n gek idee, we zullen zien.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat mocht er een functie als 'online play ala XBL' hierop komen, dan zullen de meeste consumenten toch wel dit ding links laten liggen, simpelweg omdat wij 'consumenten' graag veiligheid willen hebben en niet dat straks al je privé gegevens op straat ligt met creditcard gegevens erbij, hacken is leuk voor sommigen maar ik krijg er geen goed gevoel over al helemaal niet als hier dus ook een online functie in gaat zitten. ;) Zie het nu al voor me dikke firewalls op een fucking tablet/smartphone console haha... nee... niet grappig. Ze richten zich als ze op hackers richten op een verkeerde doelgroep he maar dat kan iedereen zich wel bedenken ;)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een fucking namen voor een console ook....Wii U...Ouya...ooookay?

Laatst een artikel van Pachter, hopelijk heeft hij ongelijk want het klonk echt niet cool. De nieuwe Xbox halen voor 99 dollar en dan maandelijks abbo betalen. En dan heb je alles wat je qua entertainment nodig hebt. Fijn als Sony dat ook zou gaan doen, want ik wil ook de nieuwe Sony console voor de exclusives uiteindelijk.

Maar goed....wellicht komt het helemaal niet zo ver.

11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dat abbo gebeuren is aleen voor de VS en ging toch over deze xbox of willen ze dat nu ook met de nieuwe doen?

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat is met de huidige xbox. Niet de nieuwe

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zag dat artikel ook net op Eurogamer

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-microsoft-scalable-platform-patent

maar die patenten komen toch veel te laat voor de aankomende generatie? Die moet toch al veeeeeel verder in ontwikkeling zijn? Of is het zo dat ze ook wel eens achteraf patenten aan gaan vragen?

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het kan natuurlijk ook geïnspireerd zijn op de Metro look. Daarnaast bestaat er per platform een ''unieke'' UI op het Metro gebied. Zelf vind ik het een super fijne interface dus mij hoor je niet klagen.

Daarnaast vraag ik me af in hoeverre je een bedrijf kunt aanklagen voor het ''nadoen'' van een UI.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk dat je het van de verkeerde kant bekijkt. Hackers kunnen juist heel veel toevoegen aan de console. Met Kinect zijn al veel toffe dingen gedaan, waar wij niks van zien omdat het platform dicht is. Maar denk ook aan mods, die niet toegestaan zijn op de 360/PS3.

19. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Fuck hacken, dat doen ze maar lekker op de pc. En al die entertainment bullshit zoals tv kijken mogen ze ook weglaten. Het gaat toch om de games!?

20. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bepaalde hacks (mods) kunnen leuk zijn, maar het past vind ik niet bij consoles zoals de Xbox. Hacks zijn inderdaad betere dingen voor de pc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina