[XOne] Grand Theft Auto IV [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 apr 2011.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik las net deze column op Gamer.nl, gelijk weer zin om de game te checken :)

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    4 jaar geleden zat ik te stressen, zo graag wou ik GTA IV hebben.. Overal langsgaan... Ik weet nog dat ik in de ochtend opstond en gelijk overal las: Playing: GTA IV, GTA IV, GTA IV.

_O_

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh, 29 april. Vier jaar alweer, damn! Laatst weer opnieuw begonnen, tot Playboy X gekomen en daarna niet meer verder gegaan door weinig tijd/Witcher 2. Blijft nog steeds awesome, enige games waarvoor ik als een idioot voor de opening van de winkel ga staan (met een hele groep andere mensen _O_) om hem te kopen. Altijd gedaan, en zodra V komt ook natuurlijk weer. Overigens geen nacht launch, dat vind ik overdreven.

4. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    The Lost and Damned.

Spelen mensen deze game nog online want deze game is nog gaver, beter en leuker online maar soms speel ik met 16 man en soms gewoon mensen te kort :'-(

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Crosspost, maar ik vind deze dat toch wel ff waard :cool:

Eigenlijk helemaal niet patswaardig aangezien ik 'm gekregen heb door een hacker die ik random gejoined was, maar alsnog 8)

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    EDIT: my bad:p

Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wisten jullie dat dit mogelijk was? Ik dus echt niet.

[yt]8u3tNu9PxnU[/yt]

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat denk jezelf? Eerste wat ik deed toen ik dat ding zag. :p

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Zijn gewoon missies die je moet doen in gay tony....

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Damn, dan ben ik dat gewoon vergeten, ik word oud.

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Staan wel een paar toffe dingen tussen, maar een beetje GTA speler heeft dit allemaal al wel een keer of tig gedaan.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben met de story bezig van IV zelf en kwam die random character Eddie Lowe tegen. Ik had hem al eens in mijn auto gehad in mijn eerste playthrough, maar mijn god...wat een zieke geest. Dat Niko hem niet eens echt door had... i'm dropping the kids off, en al die andere fouten grappen (wat eigenlijk geen grappen waren) van die knuppel. Geweldig die random characters in IV. RDR had dit ook en ik ben super benieuwd wat we in V gaan zien.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat een geweldig spel blijft dit ook _O_ Ik ben nu TBoGT weer aan het doorspelen voor 100% in alle missies, die achtte ik vroeger echt onmogelijk. Maar gewoon ff doorzetten is het geheim, ik ben nu een weekje of anderhalf bezig denk ik en ik hoef er nog maar zes :D

Daarna hou ik het qua achievements echt voor gezien denk ik, dan hoef ik alleen nog maar Fly The Co-Op, Top of the Food Chain en Auf Wiedersehen Petrovich. Die eerste ga ik heeel misschien nog wel halen met behulp van wat vrienden (maar die spawns in Deal Breaker zijn gewoon té random, als op het eind die gasten op bikes spawnen ipv in de boot kan je al opnieuw beginnen), maar die andere twee... AWP is gewoon te insane.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    LMAO!

[yt]Uld3YiD0p_A&NR[/yt]

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Afgelopen week weer begonnen met een nieuwe play trough. Damn, die details blijft me verbazen. Ik reed gewoon in een auto met Vladivostok FM aan en in eens hoorde ik dat geluid wat ik altijd op mijn speakers heb als je een sms krijgt ofzo. Ik greep al naar mijn telefoon, maar kreeg dus gewoon ingame een sms. Nog nooit meegemaakt :D

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja het is echt geweldig, het blijft ook inderdaad verbazen. Nu nog hoor ik ook andere dingen gezegd worden door burgers wat ik nog niet kende. En dan die grootbekkige politie, hilarisch gewoon. Zegt zo'n blanke agent wannneer ie achter je aankomt "I'm that badass nigga your momma warned you about" of "permission to blow his head off"

En ga zo maar door. En dan die tv zenders, ik heb ze nog niet allemaal volledig bekeken maar dat kanaal waar je 'I'm rich' en dat Historie gebeuren ziet, echt van de zotten. Hadden TLATD en TBOGT ook nieuwe zenders/programmas?

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vladivostok is echt een awesome radio zender, Liberty rock ook maar hoop echt dat in GTA5 dat je de radio harder kan zetten :cool:

19. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Radio Broker was ook wel chill, maar Liberty rock inderdaad ook

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Fusion heeft ook echt goede muziek

[yt]0UiGYUKquQ0[/yt]

Of deze, heel ander genre weer

[yt]HvZyBumrJOE[/yt]

En deze ook absoluut

[yt]mAOZuWCFygk[/yt]

Zéér benieuwd wat we gaan tegenkomen in V.

Laatst bewerkt: 18 jul 2012

Deel Deze Pagina