[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Have to say: Inferno mode is echt bizar itt Hell. De rare en elite packs maaien mij neer alsof het niks is :{:emo:

Nu maar eerst goed naar mijn build kijken en volledig aanpassen. Met wat ik nu gebruik kom ik iig niet ver in Act 1...|:-

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Class/Build?

Ik probeer nu Act III te doen maar als glascannon is het echt gaar. Snap niet hoe sommige mensen dit kunnen. Skeleton trashmobs die me one shotten met die kleine kut pijltjes van hun, fallens die naast me geressurect worden en me in een keer kapot slaan. Je moet echt op alles letten. 8)

Wat kan ik als DH nou het beste doen tegen Ref Dam? SS of Gloom? Ik oneshot mezelf steeds wanneer ik een AoE crit afvuur op een pack. Zo hatelijk. Ik denk dat ik maar meer ga oefenen en 2 andere damage skills pak(1 snelle en 1 langzame, goed timen en mijn SS poppen wanneer beide aanvallen tegelijk aankomen).

Gelukkig kan mijn Barb act 1 al clearen met de meest random items ever haha die ik toevallig had gevonden. Misschien moet ik daar maar mijn main van maken.

Welke? Inferno legendarys? En op welke act droppen ze bij jou?

Kom geen reet tegen in Act I MF runs.

Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Overal? Farm act 3 en whimsey het meest, dus daar droppen ze voor mij ook het meest.

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wizard, http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#aiXYRS!YbW!YZbcZZ.

Ik heb 14k dps, alleen mijn armor is zo laag als wat (2k...). Op Hell had ik niet echt veel moeite, Act III en IV waren best snel gecleared.

Nu eerst maar eens opzoek gaan naar een goede build.

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tsjah ik heb het in levende lijve mee mogen maken met je. Is echt bizar!

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Real Money AH ook maar even uitgeprobeerd.
    Zal wel niks uithalen als ik bovenstaande video bekijk, maar misschien zijn er van die gasten net als bij WoW. :+

Mooi dat geld opsparen op mijn PP als ik al wat verdien.

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Skeleton King (inferno) down :D Op naar the Butcher...

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik speel nu met zoveel tegenzin. Echt ongelooflijk gewoon.

Speel nu met een undergearded barb, best uitdagend en ga niet dood. Totdat ik een onmogelijke pack hit die mijn checkpoint bewaakt. Alle moeite weer voor niks. Dit spel spelen is gewoon straf.

En dan heb ik het niet eens over mijn loot van lvl 50 gemiddeld.

Ik wil zo graag Diablo solo killen maar niemand die ik ken speelt nog Diablo. Iedereen haat het, loot te vaak onzin items die het oppakken niet waard zijn, nog nooit een inferno legendary drop gehad terwijl ik op mijn DH met full MF farm. Heb echt geen idee waarom ik nog inlog maar ik doe het wel dus. 8)

Laatst bewerkt: 14 jul 2012
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Lol, exactly my thoughts. :cool:

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dude, jij speelt normal.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik doelde meer op het laatste zinnetje in zijn post:
    Had dat even moeten editten ofzo.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben je serieus nomal items op de RMAH aan het zetten?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik was het maar aan het uitproberen gast, meer niet. Ik ken dat hele systeem niet eens, nooit in verdiept, nooit gewild ook. :cool:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Las ergens op een forum dat als iedereen op de wereld iedere dag 1000 items zou farmen hun hele leven lang (80 jaar) op Inferno, dan was de kans dat het perfecte item (max str, vit, all resist, armor en 3 sockets) 0,000014% is.

Geeft aan hoe ziek farmen de game is. Zal op verzoek de berkeningen posten als ik ze nagerekend heb.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Diablo 3

Normal: te makkelijk
    Nightmare: te makkelijk
    Hell: AH en te makkelijk
    Inferno: Eeuwig farmen

:'-(

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wat is er dan nog aan die game, behalve een hogere stand uitproberen en misschien dingen samen doen? 8)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen flauw idee.

Heb zoveel moeite met de game terwijl andere de zelfde acts facerollen omdat ze dikke gear hebben. Dat werkt gewoon niet lekker op mijn gevoel.

Ik heb niks tegen random generated gear, ik vind het juist fucking geweldig, maar het is zo slecht uitgewerkt in D3.

Ten eerste zijn legendary's crap vergeleken met goede rares.
    Wapens moeten altijd ilvl63 zijn anders is het shit
    Upgraden is saai, je char speelt altijd het zelfde
    Verschil tussen goed gegearde chars en slecht gegearde chars is te groot. (PvP gaat kut worden)

En nu mijn grootste ergernis:
    Iedereen zoekt de zelfde stats..... Je hoeft bijna nooit na te denken over je upgrades. Het is altijd meer res + vit + strength/dex als je tanky bent en meer crit+dex/int als je glasscanon bent. De overige attributes doen er bijna niet aan toe. LoH is leuk maar dat gaat sowieso generfed worden zoals Attackspeed en %Lifedrain.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het ook raar dat ze het zo gedaan hebben, maar wellicht is de RMAH hier de oorzaak van. In D2 waren eigenlijk de legendary's het beste en er waren niet zo heel veel verschillende. Het was ook wel farmen, maar dit gaat gewoon nergens over.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Misschien voelde ze wel de hete adem van de community en trouwe fans om toch weer met een Diablo game te komen? Dan kan het gebeuren dat er zelfs na 12 jaar wel dingen gaan zoals de fans ze liever niet willen hebben. Van een gerenomeerde developer annex publisher als Blizzard mag je verwachten dat ze aan alle verwachtingen vol doen, zeker met hun budget. De vraag is dan ook waar het mis zou kunnen zijn gegaan, als we over mis spreken.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    D3 is niet van de zelfde makers als 1 en 2. De vorige delen waren van Blizzard North, een andere studio dus.

Laatst bewerkt: 15 jul 2012

Deel Deze Pagina