1. Lost Odyssey
Tja, wat valt hier nog over te zeggen, de liefhebbers begrijpen het, het gros waarschijnlijk niet. Het is een klasse jrpg met diepgaand en meeslepend verhaal, mooie graphics en heerlijke muziek. De kleine problemen zoals een lage framrate zo nu en dan neem ik meer dan voor lief en ik kijk met smart uit naar deel 2.....
2. Borderlands
Looten.....looten.....looten....
Met zn twee op de bank zitten gamen, biertje erbij en rennen naar een ultimate loot chest en hopen dat de ander hem nog niet heeft gespot. Fantastische momenten en ik kijk echt met smart uit naar deeltje 2!
3. Tales of Vesperia
Fantastisch jrpg, haalt het nét niet bij LO maar desalniettemin een fantastische game om helemaal in te verdrinken. Heerlijke graphics, voor het grootste deel een onderhoudend verhaal en prachtige muziek!
4. Gears of War 1
Het grootste aan deze shooter is wat hem goed maakt. Je voelt je echt een Gears team lid. Co-op was de game fantastisch, als sp overigens ook! Deel 2 heeft me helaas nooit weten te bekoren maar met deel 1 echt heel veel plezier beleefd!
5. Halo ODST
Voor mij de Halo met de beste en meest boeiende verhaallijn. Fantastische afwisseling tussen de sfeervolle stad waar je in loopt, enemies kan ontlopen als je wilt en dan de flashbacks waarin je de trouwe Halo gameplay krijgt. Alle Halo 3 MP maps, Firefight, ja, ODST is echt een eerste klas pareltje!
6. Mass Effect 1
Wat een heerlijke diepgaande gameplay. Goed verhaal, goede graphics, meeslepende muziek en keuzevrijheid! Een en al spectakel! En wat een deceptie bleek deel 2 hierbij
7. Call of Duty MW2
Spec ops, nuff said. Samen op de bank Spec Ops spelen, geniale gamemode en heeft de game absoluut meerwaarde gegeven.
8. Guitar Hero 3
Ook deze game heel veel in Co op gespeeld, avonden lang op de plastic gitaartjes nummers als One van Metallica op expert proberen te halen, mooie tijden!
9. Mafia II
Qua singleplayer ervaring een hele goede. Gaaf verhaal, hele toffe graphics, en de algehele mafia sfeer is gewoon goed! Speeltje er in één zucht doorheen! Oké dat kwam ook omdat hij niet al te lang was, maar vooral omdat hij heel erg goed was!
10. The Last Remnant
Voor velen nog een verrassing op de lijst denk ik. Wat een ondergewaardeerde game is dit. De battles zijn ongekend tactisch, de muziek is enorm opzwepend, meeslepend en roerend en het verhaal is goed te noemen. Oké de game heeft zijn flaws, maar die wegen een stuk minder zwaar dan de pluspunten. Wat mij betreft mag hier snel een vervolg op komen waarbij de min punten goed zijn aangepakt en je hebt de beste RPG sinds tijden!