[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteravond 2001: A Space Oddyssey gezien in de bioscoop. Awesome. \o/

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

Ant-Man wordt fucking gay.

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je die film in het Eye gebouw gezien? Ben je ook naar die Kubrick-expositie geweest? Zo, ja was het de moeite waard?

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, in Eye ja. Kubrick-expo heb ik nog geen tijd voor gehad maar ga ik nog wel naartoe. Ik hoorde dat het wel de moeite waard was van anderen maar kan daar zelf dus niet over oordelen. :)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat zijn stripboeken. :p

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Omdat ik niet weet waar ik het anders moet vragen:

Mijn blu-ray speler maakt constant een pieptoon. Vind het nogal irritant. Wat kan ik er aan doen (behalve stekker uittrekken, wat ik nu dus doe)?

De speler zit aangesloten op een stekkerdoos met 3 contacten.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Intouchables:
    Wat een prachtige film. Lachen en huilen, perfecte combinatie. Ik zat met tranen in de ogen. Echt een topper. _O_

Süskind:
    Viel tegen, beetje Schindler's list achtig. Maker zal wel eerst naar die film gekeken hebben. Nja, hij was wel oké. Maar had echt een goede verwacht, aangezien er veel reclame voor kwam op een gegeven moment.

The Descendants:
    M'n vriendin zag een 7.5 ofzo op IMDB en haar moeder vind George Clooney knap, dus ze downloadde hem maar. Wat een enorm saaie, voorspelbare cliché film zeg. Mijn god. Echt een slechte film, en George Clooney is een pussy.

Rise of the planet of the Apes:
    Was oké, maar snap niet waarom mensen het een geweldige film vinden. Hij is wel tof, maar IMO werd het íéts te sci-fi met de apen, die té slim werden en samen gingen werken. Maar had ik kunnen verwachten natuurlijk, haha.

21 Jump Street:
    Was oké, niets meer. Geen één keer echt dubbel gelegen en was redelijk voorspelbaar. Twee toffe kerels als hoofdrolspelers, dat zorgde ervoor dat het toch nog wel leuk was om naar te kijken. Film op niveautje, zeg maar. Als je een simpele, leuke film wilt.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Raven
    Best vermakelijke film en een interessante setting. Niet enorm wow of verassend, maar wel prima om eens gezien te hebben.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wat voor een merk is het? Bij de goedkopere lcd tv van mijn vader hoor ik dat ook heel goed. Ligt vaak aan de componenten v.d. voeding die niet super goed zijn.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geaard stopcontact?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Philips speler is het. Aangesloten op m'n Samsung. Zou aan m'n vader moeten vragen if het geaard is. Staat op de bovenverdieping.

Sent from my TITAN X310e using Board Express

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    totaal niet mee eens. Heb sinds tijden juist weer hard op gelachen bij een film. dit soort komedies zijn juist de mooiste in mijn ogen _O_

13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mwoaa, 21 Jump Street vond ik zelf ook niet zo heel veel bijzonders. Echt zo'n puur Amerikaanse tienercomedy. Net als The Hangover, werd bij de release ook door iedereen opeens 'de beste comedyfilm ooit gemaakt' genoemd, maar ik vond er weinig aan. Prima films voor als je je een avondje verveelt, maar zeker geen topfilms.

Door dezelfde mensen wordt mij ook steeds Project X aangeraden, maar ik heb eigenlijk weinig zin om die te gaan kijken... :+

Nope, Jim Carrey blijft de koning van het comedygenre imo. :cool:

Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Let Me In

Nope, vond ik Let the Right one in toch echt een heel stuk sterker. Niet dat het een slechte film is, maar in vergelijking moet de Amerikaanse versie gewoonweg op alle vlakken zijn meerdere erkennen in de Zweedse versie. Kereltje is in deze film trouwens iets spraakzamer dan in The Road :p

7/10

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @Pepzi: en dan Jim Carrey wél leuk vinden. 8)

Sent from my TITAN X310e using Board Express

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Cable guy blijft baas :D

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    LMAO!

[yt]Jj2KcFj1jbE[/yt]

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Flickan som lekte med elden (Daniel Alfredson, 2009)

De verfilming van het tweede boek uit de Millenniumtrilogie, met een andere regisseur dan die van het eerste verfilmde deel. Net 't boek gelezen, dus meteen maar weer de filmische vertolking er van aan een kijkbeurt onderworpen. En dat viel wederom behoorlijk tegen. Iedere diepte die het boek juist zo geweldig maakt (naast natuurlijk het verhaal en de manier waarop dat wordt verteld) lijkt afwezig te zijn. De karakters zijn emotioneel vlak en acteren matig. Ik durf me zelfs hardop af te vragen of deze film wel fatsoenlijk te volgen is als je het boek niet hebt gelezen. Hoewel het boek razendspannend is en de interactie tussen de karakters juist een van de speerpunten van het verhaal moeten zijn, lijkt dat hier in beide gevallen afwezig.

Jammer dus. Stiekem hopen dat David Fincher ook het restant van de trilogie gaat verfilmen.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Indie Game: The Movie

Een leuke documentaire over de populaire ''indie''-games, je ziet de maker van ''Braid'' en ze volgen de creators van ''Super Meat Boy'' en ''Fez''

Neem een kijkje in hun wereld, toon is aardig, beelden ook voor een game documentaire, kom achter allerlei feitjes aan over de game-scene. Cool gedaan....

7,5/10

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina