[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik denk dat ik een deze dagen Dawnguard van mijn 360 gooi en dan eerst de overige plaatsen allemaal ga ontdekken. Volgens wat ik op internet heb gevonden zouden er 350 moeten zijn, 17 minder dan in Oblivion.

3. mussi

mussi Guest

Oorspronkelijk geplaatst door Maddmonkey
    Spoiler
    speel de companions questline uit. bij de quest: Purity kan je jezelf curen.
    Bedoel je
    Spoiler
    purity of revenge?

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Zet dat in een spoiler mussi.

RaouLioo:
    Je kunt gewoon weer terug naar de locatie uit die quest om jezelf alsnog te curen als je wilt. Mits je nog een heksenhoofd in je invent. hebt uiteraard.

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Korte vraag over Dawnguard. Maakt het uit of je de kant van de vampires of Dawnguard qua missies?
    Dan bedoel ik niet zozeer de missies als destroy the dawnguard, maar meer de missies zoals het verkrijgen van Auriels bow ect.
    Een simpele ja of nee in een spoilertje is genoeg.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee =( bijna alles komt overeen

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat dacht ik al. Jammer maar ik snap dat wel, zitten een paar geweldige locaties tussen.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dawnguard van mijn HDD gehaald. Kom je er toch achter dat je dankzij Dawnguard nog best wat plaatsen ontdekt hebt. Het lijkt erop dat er dus geen bug is die alsnog het aantal ontdekte expansion plaatsen bij het origineel laat als je de expansion al verwijderd hebt. Dit was in Oblivion een keer het probleem volgens mij. Zit nu in totaal op 318 plaatsen.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dawnguard alweer uitgespeeld. Blijf de wereld van Skyrim toch echt adembenemend vinden.

Dawnguard was aardig, maar niet meer dan dat. Was wel vet om ff helemaal los te gaan als zowel vampire als ook Werewolf. Mis nog één achievement
    Legendary Dragon, schijnt alleen te spawnen vanaf level 75. Ben level 62, dus dan zou ik 13 levels moeten boosten, lijkt me echt een saai en doelloos proces. Weet nog niet of ik dat ga doen ...

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Gewoon een hoop Misc erbij pakken en misschien wat onafgemaakte grotten doen. Ik zou een guide opzoeken via internet om je toch nog wat uren speelplezier te geven. Ben je zo level 75, cap is toch 81, op PC althans.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb mijn main & secundairy skills allemaal al op 100. En een aantal anderen op 50+
    Zal dan voornamelijk magic moeten gaan levellen en dat is cubersome ...

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Magic levelen is best wel vet hoor. Heb het zelf ook wel gedaan en als je het juiste spul, enchants etc, weet te vinden, kun je nog wel sterker worden dan een warrior. Warrior moet het vooral van Melee hebben, de rest meer van ranged. ;)

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    En nog altijd geen Dawnguard voor PC :mad:

MAar er ging deze week wel nieuws over komen... :thumbs:

14. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Zou lullig zijn als ze voor alle 3 verschillende DLCs doen, maar dat zal wel niet :9

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Tuurlijk niet, maar ik denk dat ze met PC even wachten omdat die MODS heeft en de PC versie ook gewoon goed moet zijn. ;)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Wat hebben mods met het uitbrengen van een expansion te maken?

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Komt er denk ik door omdat ze zijn begonnen met de 360 versie en ze de PC versie grafisch minstens zo goed als de normale Skyrim willen hebben.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Omdat MODS minstens zoveel speelplezier kunnen geven en dat kan voor Bethesda een reden zijn om even te wachten en natuurlijk wat Remcom00 zegt erbij. ;)

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    True, Mods zijn echt heel erg tof, speel zelf ook Skyrim met mods.
    Ik kan binnenkort wel wat screenshots posten en wat linkjes naar toffe mods maar ik speel de laatste tijd niet zo heel veel Skyrim meer, ik ga wel Oblivion en Morrowind installeren :D.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Je moet wel die Lord of the Rings zwaarden hebben en die van die World of Warcraft Southpark aflevering. Sword of a Thousand Truths. :+

Echt, die van Lotr zijn in HD awesome, al kloppen een paar details niet. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina