Iemand zin om binnenkort een toernooi te houden? Met doorgevoerde transfers zou leuk zijn. (PSG, Chelsea, Tottenham, Bayern etc)
Haha nee ik ga jullie niet toevoegen. Het plan is om dan een toernooi op te zetten op Xboxworld. Eens kijken of het nu wel kan lukken. Eerst maar 's kijken hoeveel animo hiervoor is.
Ik speelde net een potje Head to Head tegen iemand en echt waar, ik heb er de hele wedstrijd op gelet, maar zodra ik de bal had, was er fucking, maar dan ook echt fucking veel lag. Zo ontzettend erg dat FIFA gewoon onspeelbaar werd. En raad eens wanneer hij de bal had? Dan was de lag "toevallig" weg. Ik denk echt dat die gozer van mijn wedstrijd een soort hack of lag switch gebruikte ofzo, want het viel gewoon op. En dankzij die klote lag heb ik met 2-1 verloren...
Speel de laatste tijd met Juventus maar voor in is het wel droevig gesteld. Moet echt hard werken om te kunnen winnen van barca of real.
Ik heb er ook nooit last van en mijn NAT staat op Open en ik heb altijd een goede verbinding... Ik hoop dat ik het niet meer tegen zal komen, want het was echt niet te doen...
Ze hebben goede spelers gehaald: Asamoah, Isla, Boakye (talent!), Lucio en Giovinco. Gio is heerlijk rond, of ín de spits. Met Chiellin en Lucio heb je een overpowered centrum, allebei 75+ snelheid en goed.
Waarom speelt vrijwel iedereen in Head to Head Seasons met Chelsea? Speelt Chelsea echt zo lekker? Ik heb zelf nog nooit Chelsea geprobeerd...
Ik vind het wel jammer dat je niet meer met China kan spelen... Ben nu gewoon bezig met wat random teams uit de MLS. Columbus Crew en NY Red Bulls zijn best wel goed.
Tot nu toe dus 6 deelnemers: - Daz - StrikwerdaAjax - xRichardX - Siemenn - Victor - HaRrIeHaKkEr Nog andere mensen die mee willen doen?
Hoe werkt zo'n toernooi? Iemand die dat online voor iedereen die mee doet organiseert? En zijn er bepaalde tijden dat je moet spelen? Ik hoop van niet, want ik heb moeite om aan die tijden te houden i.v.m. werk enzo.