Als ik me goed herinner duurt de laatste act bijna net zo lang als de hele singleplayer van bv Homefront Kan zijn dat ik een beetje overdrijf, lang geleden dat ik het gespeeld heb.
Inderdaad. Weet het haast niets meer van, tijd om hem nog eens te spelen . Heb hier nog de MGS HD collection liggen dan kan ik eens Peace Walke erbij spelen. Enkel dan nog eens de Wii opzetten voor Twin Snakes.
Er wordt ook gespeculeerd dat Diamond Dogs dus ook naar Blood Diamonds verwijst. Dus Big Boss in Afrika en deze shot komt dus wel degelijk uit een MGS prototype?
Duh, maar misschien zijn het dus ook wel screens van een MGS5 prototype ipv een simpele tech demo. Blood Diamonds, Diamond Dogs, die hond, etc.
Precies, het zal allemaal best allemaal probeersels zijn, maar wel met MGS5 in het achterhoofd. Te veel toeval die pics! Maareh, laat maar komen! \o/
Bloodstained valt me nu ook pas op. Duidelijk dat het Afrika wordt met misschien big boss en dit gastje als hulpje of whatever?
het is weer effe geleden dat ik MGS gespeeld heb (moet nog steeds de HD trilogie doen....geen tijd voor!) maar volgens mij zit Afrika niet in de geschiedenis toch? niet dat dat iets uitmaakt, ruimte genoeg om het erin te proppen.
Jawel. Big Boss heeft Outer Heaven gesticht in (Zuid) Afrika. Metal Gear speelt zich daar af. Ook Ghost Babel (GBA) speelt zich af in Afrika. MG is sowieso canon, van GB weet ik het niet. Kan zijn dat dit zich dan voor de stichting van Outer Heaven (jonge Big Boss) afspeelt ergens in Afrika.
Dacht dat dat Zanzibarland was....of licht dat daar ergens? EDIT: ah, effe google en ik zie het, Zanzi is idd weer ergens anders. Misschien is het een mooie remake?! Zou ik niet erg vinden!
Beetje erg laat, maar aangezien ik alle MGS games in chronologische volgorde weer een keer wil uitspelen (met dank aan de MGS HD collection) is het toch nice. MGS 3 is gedaan (100% trophies\o/) dus de volgende is Peace Walker. (maar eerst liggen er nog andere games te wachten zoals bv Amalur, Mafia 2 DLC)