[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat sowieso. :)

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Oooh fuck goed dat je het zegt die NOX DLC heb ik paar maanden geleden ook een keer gedowned en nog niet gespeeld. Ook nog maar eens een keer doen.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb die in paar keer met een buddy gedaan. Eentje zat veelal in een hoekje verborgen en de ander was eindeloos aan het knallen. Volgens mij was je zo 1 of 2 uur bezig met 1 arena, en dan heb je er nog 2 te gaan.

Iemand die Impossible Boss eigenlijk op normale wijze af weten te maken?
    Met een maat wel diverse keren geprobeerd, maar was echt onmogelijk. Kwam steeds tot een paar schoten en dan werd je bedolven en was je dood.
    Wel via de hide trick gedaan om flink te looten. :+
    En een keer met een gehackte gun, 1 schot en hij viel neer. 8)

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Iemand met een laag level laten hosten en dan iemand met een veel hoger level alles laten neerschieten.
    Dat gaat het snelst is mijn ervaring.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat heb ik toen ook gedaan met de end boss uit het origineel. Weet zijn naam even niet meer, maar hij komt hier ook wel op XBW. Nyari ofzo, geweldig geholpen. Deed namelijk meestal elke vijand in die laatste missie een of 2 keer en daarna sprintte ik alles voorbij. Die laatste boss was alleen een pain in the ass en niet alleen te doen op level 34 ofzo, wat ik toen geloof ik was.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    werkte niet gisteren

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Had nog een cadeaubon liggen van €20 (bol.com). En heb eergisteren de GOTY editie gehaald van Borderlands. En ik moet zeggen geweldig spel. Ik had vooraf wat gameplay beelden gezien en ik vond het maar een beetje saai uit zien. Maar op aanraden van mijn neefje heb ik het spel toch maar gehaald. En het is best verslavend. Gameplay is erg vet, verhaal-wise wel vrij zwak, maar dat mag de pret niet bederven.

Ik ging gisteren online, kwam in een potje met iemand van level 65. En binnen een half uur steeg ik van level 10 naar level 18. En het grappigste van alles is dat ik zelf helemaal niets hoef te doen (kan ook niet met wapens van level 10).

Gewoon rennen voor je leven en zorgen dat je niet dood gaat. :p

Ben erg benieuwd naar Borderlands 2. De Gameplay beelden op de E3 zagen er veelbelovend uit.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Crawmerax is goed normaal te killen, het is wel aan te raden om hem met z'n tweeën te doen, heb hem twee keer solo met Brick gekilled maar dat duurde echt een anderhalf uur ofzo 8) Heb hem wel een goede paar keer met een volle party gekilled voor loot en dat ging meestal vrij snel, meestal duurde dat een kwartier/half uur.

Gewoon op die paarse dingen mikken en zorgen dat je genoeg van die adds om je heen hebt als je neergaat.

Ook moet je voor elke add een ander element gebruiken, en voor crawmerax zelf natuurlijk een crit gun omdat die paarse plekken als "headshots" tellen. Ik had zelf een Unforgiven revolver met 200% critdmg.
    Sowieso die armored met acid, en dan die wormen met vuur en die kevers met electriciteit... of net andersom 8) is al ff geleden. En heal grenades ofc!

Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    solo is het net alsof je een deuk in een pakje boter aan het slaan bent. Na drie pogingen had ik dat echt wel gezien. Anderhalf uur voor een boss, damn. Ik vond de 40 minuten voor de Ur Dragon in DD al te lang duren ...

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    40 minuten. :eek:

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dit gaat dan wel over de Mad Moxxi's Underdome Riot DLC.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat werkt sneller ja, maar dan ben je nog belachelijk lang bezig. Ik denk dat er veel het uiteindelijk hebben opgegeven, zeker die laatste arena's. :p

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heeft iemand vandaag tijd / zin om mij te helpen met Crawmerax? :cool:
    (Ben level 69 Soldier, maar bak er echt niets van.)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even met de PC versie van GOTY verder. Blijft vet met een 360 controller en alles op High. Alleen een stom system32 bestandje lijkt te missen op mijn PC, maar game presteert er niet minder om. Moet alleen een extra menuutje wegklikken om in de game te kunnen.

En natuurlijk God mode aan, want ik heb de game op de 360 al eens normaal uitgespeeld. :+

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Godmode... Alsof Borderlands verder moeilijk is. :)

16. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vond Borderlands twee jaar geleden heel erg moeilijk. Ik ben echt niet ver gekomen (vier uur gespeeld misschien?), maar aangezien ik me nu verveel, ga ik opnieuw beginnen. De GOTY edition ligt hier al een jaar stof te happen... :9

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat niet, maar ik had geen zin om alles weer normaal te moeten doorlopen. Als het kan, dan maak ik er direct gebruik van bij een PC game. Het boeit mij echt niet, want ik steek er toch vaak wel uren en uren in.

18. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Borderlands is niet moeilijk, maar je moet zorgen dat je sterkt blijft en alle side missies doen. Niet alles ontlopen,maar juist het gevecht aangaan voor de XP!

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Inderdaad, ik vind Borderlands juist een hele makkelijke game! Heb hem alleen in co-op gespeeld maar ben maar één baas tegen gekomen die echt moeilijk was, Crawmerax. De rest vond ik juist dat je te snel een te hoog level was voor de quests. Als je eenmaal iets voorloopt zijn al je quests bijna groen en te makkelijk.

Maar gelukkig mocht dat de pret niet drukken!

20. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, mag de pret niet drukken! Speel de game co-op met mijn vriendin! Alleen de missies zijn soms wat saai.

Deel Deze Pagina