[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies, want het afgelopen jaar is voor het eerst sinds 2008 het aantal members gedaald en nog flink ook. Meer dan 600.000 wereldwijd, dus kan me voorstellen dat Blizzard daar wat aan wil doen. Ik hoop alleen dat MOP niet gaat tegenvallen.

Ik vind het overigens wel jammer dat met iedere nieuwe expansion alles gereset word.

Ik had voor mijn DK en mijn Tankadin net zo'n lekkere spec, glyphs en rotation set en dan moet alles weer terug. Gaat me een hoop tijd en geduld kosten omdat weer te krijgen zoals ik het nu heb en wil hebben. :'-(

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo krijgen zul je het niet aangezien alles anders wordt. DK is toch 1 button win dus dat is geen probleem.

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Interessant filmpje wat ik vandaag op YT tegenkwam over de koers van WoW in de loop der jaren.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hebben jullie ook zo'n last van de framerate? Bij mij stottert het sinds vanmiddag in eens heel heftig en kan zo bijna niets op deze manier? Repair knop al gebruikt en die heeft niets gevonden.

Is er iets wat ik hier tegen kan doen of ligt het ergens bij Blizzard?

5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nergens last van. Je kan een ticket openen, misschien dat een GM iets weet

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gedaan, korte ticket van een paar zinnen naar de GM's gestuurd. Nu maar afwachten en zien of ze iets kunnen oplossen.

Edit: Probleem is nu opgelost. Een aantal dagen geleden had een kennis van mij alles open gezet op mijn videokaart.
    Nu moet die dat wel trekken aangezien ik een dijk van een PC heb, maar kennelijk heeft hij, of ik een keer, iets teveel of verkeerd veranderd.
    Dit heb ik allemaal gereset, met wat die kennis al had gedaan erbij, en nu werkt het weer.

Ik draaide WoW een uur geleden nog met 6.9 FPS. 8)

Laatst bewerkt: 16 jul 2012
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Volgens mij heb ik de smaak van het questen weer een beetje te pakken. Je moet toch wat als de server met Zomerreces is. En er zijn ook geen fatsoenlijke en leuke pugs meer te krijgen, maar dat heeft even niet met de zomer te maken.

Eigenlijks moet ik wel Loremaster binnenhalen voor MOP uit komt, want ik heb echt geen zin om die titel te halen als MOP al uit is. Tenminste, het hangt een beetje af van hoe snel ik de veranderingen in MOP op pak.

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Vanilla en TBC waren absoluut de tijden dat ik t meeste plezier had in WoW.
    Purple meant something.
    Als jij epics had, stonden er mensen om je heen te kweilen en een boss neerhalen was echt een fantastisch moment voor een guild.
    Ben t 100% eens met die video.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Maar kun je Blizzard ongelijk geven als ze meer mensen op deze manier willen aantrekken?

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft duidelijk gewerkt. Derp.

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Om voor mezelf te spreken, ik ben met WoW begonnen toen TBC uit was. Heb die hele expansion met vrienden geleveld, gepvp'd, instances gedaan (dat je zelf een groepje moest maken en zelf naar de instance toe moest gaan (tenzij je gesummoned werd)) en ik ben pas gaan raiden in WotLK. Dat moment dat je een boss eindelijk neer had gehaald met je Guild komt bekend voor :p. Echter, vrij snel na Cata afgehaakt omdat het gewoon... anders was. Niet echt leuk meer. Dus daarom had ik zelf het meeste plezier in TBC (alles was nieuw) en WotLK (raiden).

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    LOL. :+

Ik moet ook eerlijk bekennen, ben zelfs pas bij WOTLK begonnen, dat ik ook wel dingen zie die me niet echt aan staan. Zo ervoer ik tijdens mijn eerste keer in Westfall solo nog best wel wat tegenstand. Later met Cata nog eens gedaan zonder heirlooms en je ziet gewoon dat zelfs vanaf WOTLK er behoorlijk veel nerfes zijn geweest, door het hele spel heen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor Vanilla spelers nog veel erger moet zijn. :x

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet erger, het was leuker.
    Natuurlijk waren er dingen die broken waren, of gewoon slecht werkten/slecht gebalanced waren. Maar je moest ten minste moeite doen om een beetje voldoening te krijgen.

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    :lol: Denk niet dat ze Westfall generfed hebben. Kan er ook aan liggen dat je meer ervaring hebt en je sinds Cataclysm op low levels al veel meer spells ter beschikking hebt? ;)

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    het is wel zo.:+ Die remakes van de nieuwe zones zijn echt veel gemakkelijker dan pre-cata zones.

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Serieus? Dat is wel erg lame dan.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou nee hoor, want ik merk het verschil echt wel. En geloof me maar, heb die low level zones waarschijnlijk net zo vaak als jullie gedaan.

En meer spells etc is imo ook een nerf, want het werkt hetzelfde. Het wordt makkelijker namelijk. ;)

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Wat voor een verschil merk je dan? Meer spells is een buff van de characters en niet een nerf van een gebied.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zie het maar als een buff dan, maar eentje die standaard in je char zit en niet een die jezelf moet activeren.

Ik heb de zones op verschillende tijden in het afgelopen jaar een of meerdere malen doorlopen en ik krijg alles makkelijker neer. In elk geval makkelijker, nog steeds zonder heirlooms, dan in de tijden van WOTLK.

Een oud Vanilla speler op mijn server heeft ooit tegen mij gezegd dat je in de open wereld dingen, dus niet de instances, questen en dergelijke veel meer moeite moest doen om vijanden, elites en questbosses neer te krijgen dan tegenwoordig.

Of je char is bij de start gewoon sterker gemaakt, of de NPC's gewoon slapper. Dat laatste gebeurt volgens mij alleen in dungeons en raids. Volgens mij was hier ook al duidelijk gemaakt dat de gewone kant van de game niet makkelijker is gemaakt, maar je standaard char gewoon wat sterker. Aanvallen etc doen gewoon meer damage, ook zonder heirlooms.

Met heirlooms, niet allemaal, krijg je vijanden al in een keer neer. Zonder heirlooms moet je wat vaker meppen, maar in het begin van WOTLK deed ik er nog veel langer over, los van het verkennen omdat ik nieuw was, en nu ga je met en zonder heirlooms in een uurtje al boven de level 10 ofzo.

Maar goed, jullie weten ook dat ik hier nooit zo snel over zou klagen. :+

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ineens een latency van 5000-20000ms....

Deel Deze Pagina