Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik laatst Motorstorm 1 speelde, ja PS3, en daar 'helaas' geen trophy's bijzaten en ik het gelijk minder interessant vond om hem uit te gaan spelen en het nu meer is om jezelf te plezieren. :D Achievments wil ik wel helemaal vol halen maar voor sommige games moet je er gewoon teveel investeren en aan de ene kant, je koopt er niks voor..
     
  2. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    De meeste 100% gamers vind ik eigenlijk allemaal fake...ze spelen alle easy games en hebben maar een handjevol "moeilijke" games in hun lijst staan dus nee ik ga niet voor de 100% want hoef niet in de wannabe completionist hokje geplaatst te worden...

    Heb ook zelf iets van 450+ games gespeeld en maar iets van 150 gecomplete.

    Ben het meest trots op Battlefield Modern Combat en Dead or Alive 4
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik game echt puur voor mijn plezier, achievements raak ik enkel van in de stress :). Begin wou ik er nog wel eens voor gaan nu boeit het mij totaal niet meer! Zie dan af en toe wel de melding achievement unlocked :)
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Achievements zijn leuk als ze je dingen laten doen waarvan je denkt 'Ha! Dat had ik anders niet zo snel gedaan'. Gekke opdrachten, de Asssins Creed games hebben er een paar van. PGR4 ook (rij 88 mph/h in een DeLorean) etc. Eindeloze grind-dignen vind ik verschrikkelijk, laat staan trophies als 'haal level 3'. Geef gewoon 1 achievement voor het uitspelen, eventueel nog per moeilijkheidsgraad. De rest moet leuk/origineel spul zijn : ).
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Soms verlengen achievements bij mij de spelduur. Als er dan enkele leuke achievements te halen zijn, ga je dat tijdens de game of na het uitspelen even proberen. Ik ga geen easy games spelen voor de achievements, en streef ook nooit naar een 100% score.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind achievements halen leuk. Maar dan alleen in games die leuk zijn natuurlijk. (en zelfs dan ga ik niet té ver, het moet wel redelijk en leuk blijven)

    Achievements verlengen de speelduur, laten je spelen hoe je het normaal niet zou doen, dagen je uit. Jammer genoeg zitten er nog maar weinig echt creatieve achievements tussen; je kunt bij te veel games vooraf al raden wat het is. Speel het uit. Speel het uit op niveau X. Krijg X kills per wapen. Vind alle collectibles.
    Als het leuke games zijn vind ik collectibles zoeken prima (met of zonder guide), maar creatief is het allemaal niet.
    Kijk, neem nou deze:
    Moeilijk? Nee. Leuk? Ja! Crackdown had ook een aantal random, gewoon leuke achievements (en vast nog wel meer games, maar niet genoeg)

    Oh en MP achievements... Bah! De MP is maar in een handjevol games vol genoeg om dat soort achievements toe te voegen. En dan nog vind ik het maar niks dat je zo afhankelijk van anderen bent. Vooral als je zoals mij er niet goed in bent. :+ (zo hatelijk dat er een aantal games zijn waar ik geen 1000 heb door die domme MP)

    Maar goed, mijn games die ik op 1000 heb:

    Retail (op alfabetische volgorde)
    [​IMG]

    XBLA:
    [​IMG]

    PS3:
    [​IMG]
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind het zeker leuk om achievements te halen. Aan het begin was ik wel meer een achievement hunter dan nu. Wil wel graag games completen echter geen tijd met verbouwing en vaker geen zin om te gamen. Lol.

    Maar straks klaar met verbouwen nieuwe gameroom en de winter voor de deur dan zal het vast weer goed komen.

    Leuk om ze te halen achievements, maar dan moet de game wel goed zijn en leuk om te spelen.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb maar drie spellen echt helemaal 100% :9
    Ik kan mezelf dus niet een achievement hoer noemen.

    - Fight Night 3
    - South Park : Tower Defense
    - En die laatste weet ik even niet...

    Vind het wel nog steeds een leuke feature die achievements het geeft wat extra uitdaging, daarnaast had ik alleen wel graag wilen zien dat ze wat meer zouden doen met het unlocken van extra dingen voor bijvoorbeeld je avatar nu gebeurd dat nog maar zelden.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb alleen Terminator: Salvation op 100%, maar dat spel heeft maar 11 achievements :+
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    200k GS is niet niks :eek:. Hoe hou je dat ooit vol? Na een tijdje ben je er toch ook wel mee aan met steeds weer Achievements halen?
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb enkele 100% games, en verder vrij veel met de net niet grens, want dan zoek ik het gewoon niet meer om de achievements te halen omdat ze te tijd rovend zijn, het spel saai is, of omdat er wéér een dlc is uitgekomen.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Lego Indiana Jones. That's about it :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Van de 199 games die ik volgens trueachievements gespeeld heb heb ik alleen Fight night round 3, Call of Duty 2 en Oblivion op 100%

    Dus nee, ik ga daar niet echt voor :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Totaal 238 games gespeeld. 8)

    [​IMG]

    Enige games boven de 90%, allemaal easy qua achievements en gewoon fun om te doen. Voor de rest boeit het me weinig, Mass Effect 2 is een perfecte voorbeeld. Alleen een achievement dat ik de game op insanity moet uitspelen niet gehaald. Game stuk of vier/vijf keer uitgespeeld maar ik ga de game niet op insanity zetten omdat ik weet dat ik het lastig ga krijgen. Ik speel voor mijn plezier en ga mezelf dus niet laten irriteren voor een achievement :+. Zo ben ik het dus ook niet eens met 'je hebt een game pas helemaal uitgespeeld als je 1000/1000 hebt'.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wel raar , op mn xbox.com gamercard heb ik 249 games maar op Trueachievements maar 199. Zijn dat dan 50 trials?
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd 1000/1000 is vaak 1 achievement die heel veel tijd kost.
    Jammer dat het tegenwoordig vaak meer gaat om er achterlijk veel tijd in te steken dan dat het echt een uitdaging is.
     
  17. Exy

    Exy Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mweh nee, ik heb wel eens een game geprobeerd te spelen met een walkthrough (om bepaalde dingen te vinden oid) maar was dat vaak na een halfuurtje weer zat.
    Borderlands is een van mn favoriete games, die zou ik wel eens helemaal 1750/1750 willen halen (zit nu op 1450 ofzo?) maar verder hoeft 't van mij niet.

    Heb een gast in m'n lijst die zit nu in de 205.000 geloof ik? Niet normaal hoeveel games hij 1000/1000 heeft. Lijkt me helemaal niet zo leuk. Haha.
     
  18. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal Metal 'de acheivementhoer' SonicNL eens doorsturen naar dit topic :)
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee, achievements boeien me niks, en ik speel spellen ook zelden uit.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    100% is 9/10 gevallen heel vervelend.

    Neem nou Bad company 2. Ik heb die heel veel gespeeld, alle chievo's gehaald behalve die rotachievement dat je 10 enemies moet killen door een gebouw op hun hoofd te laten vallen. Dat was bijna onmogelijk om te halen aangezien iedereen dan snel uit het gebouw rende.


    verder heb ik 4 games volledig op 100 qua achievements, alleen daar zit ook bv King kong bij (wat trouwens wel een leuk spel was).

    Ik snap het punt tegenwoordig ook niet echt meer van achievements. Er zijn er nog maar weinig bij waarbij je zegt: goh die zou ik wel willen halen. Neem nou seriously 3.0 in Gears 3. Het is eerder zielig als je die achievement hebt dan dat je er trots op zou kunnen zijn.
     

Deel Deze Pagina