Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    QFT!
     
  2. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel al op de xbox360 sinds de launch en zoals ik al zwi al iets van 450+ games staat op mijn gamercard dus ja 200k is niet al te moeilijk om te behalen, ik geef toe heb ook wel een paar kut games gespeeld om mijn gamerscore te verhogen maar dit topic gaat over 100% en dat ben ik zeer zeker niet! Haha
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet eens 50% als je meer dan 450 games hebt gespeeld :+
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sommige games probeer ik altijd op 100% te krijgen en dat zijn meestel de toptitels zoals Halo, Gears of War. En games waarvan ik weet dat ze makkelijk te halen zijn of als de game me toch gewoon pakt probeer ik 'm op 1000G te krijgen. Bij games die ik tussendoor speel of om uit te proberen boeit het me niet zoveel eigenlijk. :)

    Ik baal wel dat Gears 3 zo'n debiele achievement heeft (Seriously 3.0). Deel 1 en 2 heb ik 100%, maar bij deel 3 gaat dat 'm niet worden helaas! :p
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij deed jij een tijdje terug nog aan gamesaven, waardoor je account geblokkeerd werd door microsoft.... Maar als mensen er tijd insteken vind je het maar zielig. Vreemd.

    Ik ga vaak voor de 100%, maar dan moet het wel in een paar uur te doen zijn. Ik ga geen uren spelen voor 1 achievement. Gears 3 speel ik bijvoorbeeld alleen maar online MP tegen anderen zonder te letten op achievements, ik speel ook weinig anders meer dan dit.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik baal er meer van dat ze bij Gears 3 Insane zo veranderd hebben. :+ Bij Gears 1 en 2 hoefde je het niet te unlocken en was het niet zó moeilijk als het nu is. (in co-op niet kunnen reviven, geen checkpoints meer volgens mij) Bah :p
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Arcade insane, dan respawn je gewoon zolang je online medespelers nog leven.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geldt dat ook als je in splitscreen speelt? En kan ik dan ook gewoon de Insane achievement halen?
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    ja, klopt beide. Maar online kan je gewoon chapters joinen en dan kom je automatisch bij andere spelers.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Gast. De enige keer dat ik geband ben door MS is alweer 3 jaar geleden. Dus WTF moet je nou weer met je ouwe koeien uit de sloot halen? En so what zeiden ze hier een paar maanden geleden nog. Ieders zijn ding, maar ik ben maar 1 keer geband en hij roept over een tijdje geleden. 3 jaar noem ik geen tijdje hoor. |:-
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Reageer er nou gewoon niet op.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    @DulleNL: Gewoon Arcade gaan spelen ja. Je krijgt credit voor beide achievements en medals. :)

    Voor mij is dit de eerste Gears waar het hier bij blijft:
    [​IMG]
    Best jammer, maar niks aan te doen! :p
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Don't get your panty's in a twist mijn beste.
    Ieder zijn ding inderdaad, dus als mensen ervoor kiezen dit te behalen hoef je ze niet zielig te noemen ;) Maar goed zand erover dan maar :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Precies, maar dat soort posts hou ik gewoon niet van, vandaar even een reactie.

    @ Mastat: Prima kerel, geen probleem. :thumbs:
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was degene die ze zielig noemde hoor :emo:

    Zulke chievo's vereisen simpelweg alleen grinden, grinden en hey nog meer grinden. Misschien dat sommigen er daadwerkelijk plezier van hebben, maar ik zie niet in hoe (tenzij je de achievement haalt puur door gewoon lekker online te spelen en hopen dat ooit de achievement een keer voorbij komt).
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet doen.. Arcade insane is makkelijker alleen dan met medespelers, trust me..

    OJA MADDERFAK, jij hebt meer achievements dan ik daar.. kan niet.. Waarom is er geen achievement voor level 400 gvd
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel de meeste games die ik speel uit. Dwz de campaign/het verhaal speel ik uit. Daarbinnen probeer ik zoveel mogelijk te doen. Ik probeer dus alles uit 1 PT te halen. Als er achievements zijn die daarbinnen vallen dan ga ik er voor.
    Collectibles zoeken met een guide, nooit. Als ik ze vind door zelf goed te exploren enzo, dan wel. 100% kan mij niet zoveel schelen. Zat games waar ik net twee achievements mis ofzo. En MP achievements haal ik zowiezo nooit.
    Wat ik wel jammer vind is games met hele gare achievements. Dat je de game laten we zeggen 100 uur hebt gespeeld en je nog geen 200 punten hebt. Dan reflecteert de gamerscore niet echt de tijd die je in een game hebt gestoken. Dat vind ik dan wel minder ...
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ja, of achievements die je perse op 17 september moet halen waardoor je anders een jaar kunt wachten. :cool:
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ga soms wel voor de volle 100%. Maar alleen bij vette games, geeft toch wat meer gameplay value. En ik krijg er een voldaan gevoel van als ik bijvoorbeeld alle achievements heb unlocked van een spel als Dark Souls (wat ook nog eens vrij pittig is).

    Voor de rest betekent het niet zo veel voor mij.

    Je hebt ook van die mensen die bewust bagger spellen kopen voor de easy achievements of trophies. Games als Hannah Montana (van die Disney spellen).

    Ieder zijn eigen ding natuurlijk. Maar daar verspil ik mijn tijd niet aan.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Naja, Avatar was wel even leuk, voor slechts 2.1 minuten en dan 1000 punten verder. :+
     

Deel Deze Pagina