[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Lol, vond en vind het 1e deel anders nog steeds een heerlijk spel. :)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kan me niet voorstellen dat Epic de MMO business in wil.

Big huge games was een studio met veel ervaren devs en een paar grote namen, die krijgen bij Epic gewoon een ander project

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat zou wel jammer zijn imo.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beter een mooi baantje bij Epic (die nog wel wat centen over hebben) dan allemaal werkloze getalenteerde devs toch ;)

En wie weet, Epic kijkt ook steeds verder dan alleen Gears en Unreal. Kijk maar naar Fortnight. Wie weet gaan ze ooit nog eens de RPG kant op

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ook, alleen het was niet de klassieker waar ik op had gehoopt. Maar zeker erg vermakelijk, niet voor niks 100% inclusief alle DLC...

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Een Gears of War RPG, maar met totaal ander verhaal en totaal andere setting, zou ik niet erg vinden. :+

Maar goed, iets bloederigs in de middeleeuwen tijdens kruistochten om met AC van Ubisoft de strijd aan te gaan vind ik ook niet erg.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag bij mij ook deze game (eindelijk) op de deurmat gevallen.
    Alleen 'effe' MGS3 uitspelen en dan kan ik hieraan beginnen.:9

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Okay, ga eindelijk eens beginnen met deze game (Mafia 2 kwam er ook nog tussen:9).

Is het goed te doen op Hard in je eerste playthrough?

En hoe werkt de DLC precies? Kun je die alvast kopen en downloaden en kom je dan net als in ME de DLC vanzelf tegen als je een bepaald punt hebt bereikt in de game of...?:confused:

Andere dingen waar ik op moet letten?! Kun je bv alle loot gewoon verkopen, of is het verstandig bepaalde dingen te bewaren ivm aankomende (side)quests??

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hard is prima te doen, ik ben niet een heeeeel ervaren RPG-speler en ik heb nog nooit problemen gehad op Hard, soms controleer ik zelfs of hij echt op Hard staat en niet op Easy :+

Loot... ik zou je armour "kapotmaken" bij een smithy (ben de term vergeten) zodat je van die onderdelen je eigen armour kan maken. Geld krijg je op andere manieren genoeg.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De game zit vol met loot. Gebruik wat je leuk/goed vindt en verpats de rest of haal het uit elkaar voor mats...

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice! Altijd fijn dat ik niet bang hoef te zijn iets te verkopen wat ik later voor een quest nodig heb, heb daar altijd zo'n hekel aan.

Zal ook maar meteen op hard beginnen, veranderen kan altijd nog als het toch te pittig blijkt...

12. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt overigens alles wat je verkoopt gewoon weer terugkopen. Moet je wel onthouden aan wie je je shit verkocht hebt.

Hard is overigens niet echt hard, misschien dat een boss je af-en-toe spamt met attacks, maar je kunt gigantisch veel potions bij je dragen mocht het nodig zijn. Daarnaast kun je al vrij snel overpowered gear maken (al vind ik dat wel een beetje cheaten en haalt het de fun uit de game).

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kun je ook ergens je loot bewaren zonder dat je het steeds bij je draagt?

Zoveel ruimte heb je niet, en ik sleur nu steeds zoveel mee wat ik nog niet wil verkopen maar waar ik nu niks mee kan omdat mijn level niet hoog genoeg is (bv Shepards armor uit ME) en een hoop kruiden/alchemy spul.....

Ben daar de helft van mijn ruimte aan kwijt.... (ja ik weet dat je extra groote backpacks kunt kopen maar daarvoor heb ik nog niet genoeg centjes).

BTW, ik ben zo'n trainer tegengekomen voor Detect/Hidden....damn, wat is dat duur!! En begrijp ik het goed dat als er 0-3 in staat dat zodra ik level 3 ben daarin, hij dan niets meer voor me kan doen (zonder het eerst gekocht te hebben)...?

Want dan denk ik dat het beter is gewoon te upgraden en die trainer dan maar vergeten......

14. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan huizen kopen/krijgen van quests, en daar heb je een kist staan waar je stuff in kan doen. Volgens mij is die kist 'shared', dus in welk huis je ook bent heb je dezelfe spullen.

Na 3 levels kan die trainer niks meer voor je doen nee, en ja ze zijn heel duur, maar later heb je echt multiveel geld dus dan kan je altijd nog besluiten het aan te leren.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ja, maar dan heb ik het al voorbij level 3 geleveled, dus dan heeft het toch geen nut meer?:confused:

Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je moet het gewoon levelende wijs doen, want het trainen in deze game is niet echt goed uitgewerkt.

Je kunt dan beter een keer bij een Fateweaver je skills resetten.

Rogue is echt een must voor een uberchar. ;)

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    :+Met dit soort games speel ik uiteindelijk ook altijd als rogue.
    Een mage is ook altijd wel cool, maar ik ga uiteindelijk toch altijd terug naar rogue vanwege de stats-voordelen.

Dat is trouwens ook waar ik zowieso nog een beetje mee worstel; ben altijd bang dat ik het verkloot met het verdelen van punten.:9
    Waar stop ik dat ene puntje in?? Die of die...die is ook handig!.....AARGGHH!

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hartstikke easy. Gewoon alles stoppen wat damage en critical doet en de rest in poison spul.

Gegarandeerde uberchar.

Ben zelf nog maar level 30 ofzo, maar naast dat je irritant vaak onderuit geschoffeld word verder geen last meer van tegenstanders.

Ik speel weliswaar op de makkelijkste stand, maar Gakkie vertelde hier eens ook nooit echt moeite op Hard te hebben gehad.

Game is goed voor beginners imo.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Speel ook op hard en echt moeilijk is het tot nu toe zeker niet....:thumbs:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Als je zo'n char als ik en Gakkie hebben eenmaal hebt, dan snij je door alles heen. ;)

Deel Deze Pagina