Zal vanavond worden zit tot 16:30 op mijn werk! Heb je volgens mij ook al in mijn vrienden lijst staan als ik het goed heb.
Duitsland (Jeffrey SCF) - Brazilië (Kontschopper NL) - 19.30 Ik moet de wedstrijd hosten zag ik, hoe doe ik dat precies?
Brazilië is zo overpowered . Kunnen we niet ook iets voor de verliezers doen? Heb al vier weken geen FIFA meer aangeraakt, en volgens mij is robbin92 zwaar goed. Dat de verliezers ook nog tegen elkaar mogen, ipv dat het meteen over is .
Heb het ook al een tijdje al niet meer gespeeld hoor, dus zal wel meevallen hoe goed ik speel Wanneer kan je?
StrikwerdaAjax wanneer wil je de wedstrijd spelen? Ik heb vakantie dus kan op de meeste tijdstippen wel.
Nu? Tot 6 uur. Daarna ga ik naar de Lichtstad Derby. Ik heb je toegevoegd! Alvast 3 oefenpotjes online gespeeld met Ivoorkust in Div. 1.. 3x verloren . Mijn god wat ben ik scheel vandaag en wat verdedig ik slecht .
Niet huilen Siemenn, oefenen! Succes. Over iets voor de verliezers; ik zal er over denken. Mijn voorkeur gaat uit naar direct een tweede toernooi.