[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan gewoon andere covs joinen hoor! Maakt verder niks uit en je kan later weer terug joinen bij de dark wraiths. Overigens kan je ook gewoon het gat in vallen waar frampt uit kwam en dan kom je ook gewoon veilig bij het altar terecht!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, fuck you game. Ga je me nu ook nog irriteren door vast te lopen? :+
    [​IMG]
    ik weet het, de voet van de tv is wat stoffig

    Komt dat vaker voor? Bij Lego Batman liep mijn 360 ook al vaker vast , maar daar weet ik dat het 'normaal' is. (die games zijn altijd wat buggy) Maar als ie het bij DS nu ook ga doen begin ik te vrezen voor mijn 360. :eek:

    Nu ga ik iig zien hoe goed het autosave systeem werkt in deze game. ;)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah! Goed om te weten, super. Leek me ook al zo'n bad gamedesign …. Thanks!

    Autosave werkt erg goed, had in het begin vaak last van het wegvallen van XBL en dan gooit ie je der ook uit. Maar DS is bij mij nog geen enkele keer vastgelopen. Probeer je cache eens te legen ?

    Wat voor charachter/class speel je ? (ik zie sorceries) ...
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sorcerer dus. :p Ik zit vol spanning te wachten op mijn awesome Bolide en Maelstrom spells. :cool:
    :+
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben zelf ook wel benieuwd hoe deze game speelt als sorcerer. Als pyro heb ik maar beperkt fire spells, dus ik moet ook vertrouwen op een sterk zwaard. Ben benieuwd of je als sorcerer helemaal zonder melee kunt…

    On a side note, Tomb of the Giants afgerond, Nito's down (1st try) … On to the archives!
     
  6. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks for the confirmation! Zou inderdaad ook slecht gamedesign zijn geweest, maar je weet soms hoe onvergevelijk DS kan zijn. Dus daarom waarschuwde ik je toch maar even. Maar goed, het enige is dat wel dat je je rank kwijt bent! Dat is sowieso wel waar ;)


    Hij is bij mij nog nooit vastgelopen in m'n 93 uurtjes DS. Ik denk niet dat het echt een grote issue is voor DS. Misschien kan het een keertje gebeuren binnen DS. Gebeurt het vaker, moet je toch inderdaad echt eens gaan kijken naar je Xbox ^^

    Oh en over de autosave: die zit echt prima in elkaar. Elke keer als je een vlammetje rechtsbovenin ziet autosaved ie weer. En dat doet ie volgens mij met elke loot, elke chest die je opent, etc. Je kan het zelfs zo doen dat als je eventjes de game moet resetten (omdat iets niet gedropped is of whatever) dat je de game kan quitten naar Main Menu, en direct weer opstarten via het hoofdmenu en dan kom je precies op dezelfde plek terug ;)

    Je racet echt door de game heen! Ik moet nog oppassen of je speelt 'm nog eerder uit dan ik. :+

    Ik ben nu zelf EINDELIJK dan eens belandt bij final boss. Heb nu echt alles geklaard in de game. Alle mogelijke items krijgen die interessant zijn, NPCs slopen (heb je toch niks meer aan :p), Estus Flask zit nu op +6, Dark Armor volledig op +4. Alleen tja... Nu die final boss nog verslaan. Wat een pain in the ass is hij zeg...
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Good luck met de boss, ga hem binnenkort wellicht ook zien denk ik.
    Wil graag mijn estus ook hoger hebben, zit op plus 3, maar dan moet ik idd npc's gaan vermoorden. Schijnt dat er wel nog eentje in de archives ligt. Ik zou ook de daughter of choas kunnen killen, maar ik heb de quest van qualana nog niet gedaan (weet niet waar) en ik weet niet of dat van invloed is.

    Mss goed idee om eens armor te upgraden. Loop nog steeds in basic stuff rond, Gold Hemned set met gargoyle helmet. Lekker light en veel resistances. De armors zijn allemaal te traag imho. En tot nu toe red ik me er mee. SL 75 nu.

    Welk SL ben jij eigenlijk ?

    EDIT
    Net wat filmpjes op YT gekeken van de Tomb of de giants. Iedereen noemt het een moeilijke zone, maar ik had er geen moeite mee. Pyro voor the win :)
    Enige lastige was die pit met 6 big skellies, brrr....
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dan kun je nog lang wachten. :cool:
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had nogal moeite met die 'honden' of hoe je ze ook moet zien in de Tomb of Giants. Die duwde me vaak van een randje af door zijn ontzettend irritante rush aanval.

    Er ligt er inderdaad eentje in de Duke's Archives, in de cel achter Big Hat Logan. Als je de Archive Cell Key of zoiets hebt gevonden moet je die als het goed is kunnen openen. Moet je wel eerst door het leger van die Piscasa's heen werken (Die blauwe squid dingen) alleen die zijn niet zo lastig en goed voor humanity! Ook als je Big Hat Logan bevrijdt kan je zijn questline af maken met een redelijk... 'vreemd' einde maar wel goed voor de loot aan de andere kant ! ;)

    Verbaasd me eigenlijk dat jij nog steeds in de Gold Hemmed rond loopt, aangezien die flink generfed is. Hij was eerst echt ontzettend goed. Alleen je hebt nu nauwelijks physical damage resistance. Je zou toch wel iets meer physical damage res kunnen krijgen door boven de 25% te komen. Ben je iets trager maar nog steeds erg snel en kan je iets meer hebben ^^ Dark Armor is erg licht voor zijn statistics (phys dmg res etc.)

    Ik zelf ben nu SL 94 of 95. Dus hiermee zal ik dan ook de game eindigen denk ik. Maar dan moet ik nog wel voorbij de boss battle. :p Nu ff geen zin in, dus ben weer eens begonnen met Demon's Souls ^^
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nu ook bezig met dit spel (tof), ben nog niet zo ver. Alleen hoe spring je ook al weer. Af en toe kom je van die oranje signs tegen, waarop staat "Try jumping" of zoiets, alleen weet de knoppencombi niet meer.

    En waarom kom je soms weer wel en dan weer niet van die oranje aanwijzingen tegen als je dood bent gegaan? En wat is het nut van "Bloodsigns (?)", als je die aanklikt zie je een geest vechten?
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wist niks van een nerf of dat gold hemmed goed was. Vond het en fijne armor en veel resistances. Ik ben meer van damage ontwijken dan opvangen en bij bosses met heftige physical damage doe ik die ring met physical damage resistance om. Ik heb een hele hoge equipload (iets van 94) dus ik zou best zwaardere armor aankunnen. Maar mij ervaring is dat als je echt armor aantrekt de rolls niet lekker meer gaan en er een korte pauze is voordat je echt weer staat en dat is irritant. Daarnaast maken die armors irritant herrie als je loopt :) Mss dat ik nog een of andere vette helm met physical resistance kan opzetten … Ben in de hele game eigenlijk nauwelijsk met armor bezig geweest, terwijl ik echt enorm veel armor (sets) heb gevonden… Zal eens kijken naar die Dark Armor ...

    Jumping: Dat kan alleen als je aan het dashen bent. Dashen (sprinten) doe je door left stick naar voren in te drukken en (B) ingedrukt te houden. Op het moment dat je wil springen double tap je (B)!

    Bloodstains zijn van andere spelers die daar net zijn dood gegaan. Als je die aanklikt zie je kort hun ghost en kun je een aanwijzing krijgen over hoe ze zijn doodgegaan en daar kun je je voordeel mee doen. Persoonlijk klik er nooit op.

    En die orange messages, ik heb ook nooit een logica kunnen ontdekken welke en wanneer je ze krijgt. Persoonlijk vind ik ze ook helemaal niet zo behulpzaam en eerder irritant. "I did it!", "Praise the sun!" en dat soort dingen, ach ...
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dank je :thumbs:
    Ik ben nu net bij die Tauros demon, die mij van die brug af had geslagen. Ik hoop dat mijn souls er nog liggen. Het is wel uitzoeken welke kant je opmoet, aangezien op sommige routes veel sterkere vijanden je staan op te wachten.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, das nog 20 levels hoger, daar zijn nog wat souls voor nodig... Heb je veel gegrind ?
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Crystal cave... &€9€}%~$>*<#|~>,>$^%!!!! wat een cheap ass game design. Haat dit soort dingen. Reden genoeg om een game in de hoek te kwakken. Tis 2012, geen 1634 :mad:

    EDIT
    De boss daar eerste keer dood! Snel weg daar...
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gakkie is on a killing spree!
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nope niet gegrind, wel soms wat vaker dood gegaan. En heel veel ontdekken en in hoekjes en gaatjes kijken. ;)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat doe ik ook. Probeer alles zelf te ontdekken. Zit nu in de Demon ruins, best irritante enemies die met dat koeiemasker...
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb me doodgelachen in demon ruins:
    toen ik zag dat je stuk of 8 taurus demons achter mekaar mocht killen :lol:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waren dat echt dezelfde als die ene in het begin? Waren nu wel pushovers idd. Revenge is a bitch :)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nu bezig in Demon Ruins / Lost Izalith. Rot gebied. Gecombineerd met dat het me wat begint te vervelen, raak ik een beetje uitgekeken op de game. Tis eigenlijk steeds hetzelfde op een vervelende manier eigenlijk. Ik mis ook doel, verhaal, purpose, etc,

    Die rupsen zijn erg shit, 1 spit en mijn pyromancy hand is broken …! En ze respawnen nog ook. Ook sommige van die Taurus Demons. Gewoon maar wat aan het verkennen en ik kwam eigenlijk onbedoeld steeds steeds verder. TWee foggates gepasseerd en twee bosses verslagen
    Fire Demon en Centipede Demon
    . Beide gelijk de eerste try. OOk een hoop bonfires daar. Elke keer gekindled (wist ik veel dat het er zoveel zouden zijn), dus bijna zonder humanity nu …
    Ook shit dat als je human bent je wordt verplicht tot PvP. Dat is totaal niet mijn ding. En ik word echt altijd binnen 5 minuten invaded. Ik zat net in gevecht met een sorcerer (npc/knight?) komt er een invader bij…. leuk… NOT!

    Breaky Breaky ...
     

Deel Deze Pagina