loooool 1 en 2 heb ik enkel bij vrienden gespeeld, had toen nog geen console. Ik herinner me nog wel dat ik THPS2 wou kopen voor de PC maar dat kon hij niet aan.
Ik krijg hem hier niet gekocht. Telkens foutcode 80153410 en via de site lukt het ook al niet. Zijn er meer mensen met dit probleem of zit iedereen nog met de trail? Want ik zie twitter helemaal vol staan, maar zie nog geen mensen die het uiteindelijk wel gekocht hebben. Die is inmiddels wel gedownload overigens en de 1e sick score was al binnen na 45 sec, maar daarna kun je toch niet verder.
Ik zit nog tot 17u op stage, daarna zeker los. Weet nog dat ik voor het eerst THPS 1 speelde toen deze net nieuw was, top was dat. Kijk ernaar uit deze game te gaan spelen!
Als ik het filmpje van Dulle bekijk lijkt het wel een stukje sneller te zijn dan het origineel, wat ik een minpunt vind want TH4 vond ik TE snel.
Die fout krijgt iedereen, ze zullen het wel fixen, even geduld dus. Die demo is trouwens wel erg karig, anderhalve minuut, één level. Echt belachelijk.
Dus? ..... vindt het juist briljant..... Het maakt dat je de game meer wilt Altijd maar klagen over ''gratis' spul.....
Zo, 1200 punten gekocht voor 12,95 .... code ingevoerd en Tony Hawk op wachtrij gezet. Nu nog tot 17.15 werken....
Toch moet ik toegeven dat de trial een beetje vreemd is. Dat is echt de kortste trial ooit volgens mij. Gamers die nieuw met een game zoals dit zijn moeten wel heel snel beslissen of ze het wel of niet willen gaan spelen.
De originele demo's waren toch ook maar 2 minuten? Ok, dit is nóg korter, maar zo vreemd is het iig niet. Kun je eigenlijk niet eindeloos door blijven spelen door steeds op de Back knop te drukken? Of loopt je tijd dan gewoon door?
12,95 voor 1200 puntjes, waar precies? Die DLC die over een poosje uit komt kost dus 400 punten of zo? Beetje rot hoe dat met die punten in elkaar zit zeg. Vervelende truukjes