Italie - België 0-1 Doelpunt ries mertens. Assist weet ik niet maar dat maakt niks uit . Wel ff wennen aan België. Vooral de passing in de voorhoede is beroerd. Snelheid is er wel alleen niemand kan passen.
Jeffrey SCF - Kontschopper NL Duitsland - Brazilie 5 - 4 De wedstrijd duurde naar ons gevoel eeuwig. Uiteindelijk in de slotminuten wist André Schürrle die Mannschaft door te schieten. Doelpuntenmakers: '4 Schürrle 1-0 (assist = Ozil) '8 Pato 1-1 (assist = Robinho) '25 Kaka 1-2 (assist = Pato) '40 Podolski 2-2 (assist = Ozil) '53 Pato 2-3 (assist = Dani Alves) '67 Pato 2-4 (assist = Robinho) '70 Ozil 3-4 (assist = Schürrle) '84 Schürrle 4-4 (assist = Ozil) '88 Schürrle 5-4 (assist = Müller)
De minuten zullen niet precies kloppen en bij de assists zitten denk ik 2 á 3 foutjes. Dit komt ook mede omdat je niet alles precies noteert. Maar voor de rest ja, er is eigenlijk niet echt sprake van verdedigen geweest. Het was voortdurend de aanval zoeken en als het iets meer mee had gezeten was de score nog véél hoger uitgevallen! (De aanvallers hebben namelijk flink nog wat kansen verprutst )
Assists en goals kan je zien na de wedstrijd, als je niet rematch doet en naar player ratings gaat. Wie de assist op wie geeft maakt niet uit. Argentinië (Daz) - Frankrijk (Ralluf) 3-1 Doelpuntenmakers: Agüero 2x Messi 1x Benzema 1x Assists: Pastore Gaitán Zabaleta Leuke wedstrijd. Ik begon sterk aan de wedstrijd en in de derde minuut was het via een voorzet op Agüero al raak: 1-0. Daarna werd er al gauw 1-1 gemaakt door Benzema en maakte ik wat later de 2-1. Daarna speelde Frankrijk vol op de aanval wat resulteerde in een handvol goede kansen maar helaas voor Ralluf mochten ze er niet in. In de 90'ste minuut nog via een counter 3-1 gemaakt maar toen was het al lang voorbij.
Rusland (GillesD12) 0 - 2 Engeland (Ferron) Doelpunten van W. Rooney en D. Bent Assists van Lampard en Bent Ging redelijk gelijk op, ongeveer even veel kansen (scheelt ook weer dat ik Hart heb) en ik ergerde me er dood aan dat ik zo weinig balbezit had. Goed gespeeld!
Goed gespeeld idd. Was wel even wennen. Speel normaal alleen tegen computer, die verdedigen niet zo hoog en kan ik de bal rustig rondspelen
Spanje - Nederland 1 - 2 Typische pot weer voor mij. Alle 2e ballen waren voor hem en al m'n spelers werden als kinderen opzij gezet. Om nog maar niet te hebben over zijn 2e goal Iniesta goal assist Jesus Navas v. Persie & Robben goals assists geen idee
Sweaty? Of korte uittrap van de keeper die hij pakte? Meest gaye manieren. Robbin92, wanneer kan je spelen? Heb je gistermiddag al toegevoegd . Ik kan iedere doordeweekse dag t/m 18.00, want dan werkt m'n broer fulltime.
Denemarken (Robbin92) - Ivoorkust (Siemen) 1-1 1-0 Eriksen 81 1-1 Gradel 84 (Doumbia) (3-3-4 formatie ) Hij is goed.. Nu 2e potje Denemarken (Robbin92) - Ivoorkust (Siemen) 0-2 0-1 Drogba 55 (Kalou) 0-2 yaya Touré 57 (Doumbia) Hij was beter, maar verprutste veel kansen. Twee keer paal, ik één keer paal en één keer lat. Hij schoot vaak met net langs de palen. Ik counterde tbf. Wat ben ik blij met Touré, want Bamba is (naast zijn snelheid) niets waard..