Nee, wij vinden 1x wel genoeg als het op uitspelen aankomt. Alleen maar een hogere stand en wat betere loot is voor mij niet genoeg als het verhaal, de levels, de quests etc verder hetzelfde blijven.
Onzin, op hell/inferno heb je een totaal andere build geunlocked(enige verbetering van D3 ten opzichte van D2). Zelfde als WoW niet verder gaan tot lvl 20 omdat dan alle quests op elkaar gaan lijken.
Naja, laten we het er maar op houden dat iedereen de games moet spelen zoals hij of zij hetzelf wil. Dit lijkt me het doel van hedendaagse games toch?
Nee het doel van deze game is dat je speelt tot je niet meer verder kunt en van het farmen bijna dood neer valt zodat je je gear op de RMAH gaat halen.
Hebben meer mensen last van het niet kunnen plaatsen van items in het AH. Sommige items krijg ik meteen een error terwijl andere items gewoon geplaatst kunnen worden.
Jammer dat het fake was. Zou wel een keertje sportief zijn om daadwerkelijk in full blue diablo te slayen(wat sowieso makkelijk is met een DH, vergeleken met andere classes) Gister faalde hij nog toen ie het probeerde. Kut Troll
Hij had evenveel dps als ik toen hem killde op Inferno, snap de big deal niet. Als het nou 20k dps was ofzo. :/
Lol, wel slecht dat het een fake is. Als hij het nou gelijk had waargemaakt met zijn ''one shot.'' Ik neem aan dat dit op Hell was?
Tis ook geen big deal Maar het gaat erom dat hij de 'haters' wou trollen met een zogenaamde achievement wat helemaal geen echte achievement is. Hij heeft dan ook met opzet gems van 20 mil per stuk in z'n items zitten zodat mensen daarover gaan zeuren. De beste DH items (Dex + Crit) Bracers, Helmet, Gloves, Rings, Amulets etc. Zijn gewoon in blue verkrijgbaar. Mijn DH draagt ook veel blues, omdat het gewoon de beste items zijn voor de class.