In Westfall (Vanilla) was het idd een stuk moeilijker. Ook meer uitdagender. Moonbrook, de bandits in het algemeen. Die konden je met beginners gear makkelijk killen. Nu is het een cakewalk geworden. Niet dat het erg is, ik vind de lore in westfall 1 van de beste van WoW. Wat gewoon klote is is dat Blizzard het zo openlijk mogelijk voor iedereen wilt houden. De casual speler vind het prettig, de wat meer doorgewinterde speler wilt een challenge. En met name het laatste heeft er voor gezorgd dat ik WoW zelden tot nooit meer aanraak. Waar je ook staat of kijkt, epics vliegen je kant op. De gehele manier van spelen is veranderd door dat casual gezeur. Zolang de spelers maar snel genoeg door de gebieden rennen, is het prima. Een epische questline of attunement (Karazhan, Onyxia) is al te moeilijk voor velen.
Precies. Ik weet dat jullie hier toch allemaal beter zijn in wow dingen dan ik, dat geef ik graag toe, maar ook ik mis een bepaalde challenge. Of een doel zeg maar. Het is te gewoontjes geworden. Je bent uitgepuft, niet omdat er niets te doen is, maar omdat je geen vijand vind die sterker is dan jij. Is dit misschien niet een van redenen waarom ik PvP servers zie die bijna allemaal overbevolkt lijken? Naja, speel MOP nog wel, maar ook daar blijf ik dingen hatelijk vinden denk ik, vermoed ik. Ik weet dat ze het in MOP weer moeten resetten ivm nieuwe spells, andere indeling etc en gebruik, maar WTF moet dat bij elke uitbreiding? Man, het is voor mij prima zoals het nu is en toch totaal niet moeilijk meer om aan te leren.
Dragon Soul normal clearen is geen doel voor jou? Voor de meeste mensen is het toch wel een belangrijk, maar ook realistisch doel om de endboss van een expansion te verslaan. Hoge rating halen in arena of rated battleground? Ik vraag me af wat je dan deed in WOTLK, als je nu zegt dat het te gewoontjes is geworden. Naar mijn mening zit er weinig verschil in.
O wacht even. Hier vergis je je toch even. Ik raid heus wel zo nu en dan. En dan heb ik zeker wel het doel om de endboss te verslaan, maar ze nerfen best wel snel vind ik. In ieder geval ken ik nu de tacts van Madness op Normal wel goed uit mijn hoofd, maar het word steeds verpest door de group waar ik dan in zit. Mijn punt is dan dat mijn doel een beetje vervaagd en ik er door slechte groups geen zin meer in krijg om er moeite voor te doen, bang dat het weer mis gaat denk ik. Zo heb ik het een beetje met alle raids, tot ik een keer wel slaag. Met Madness een keer zo erg gehad dat we al met zijn hoofd bezig waren op Normal en mensen vergeten te single targetten. Dan verlies ik na een wipe snel de moed en laat ik het een tijd liggen. Soms zo lang dat ik het bijna weer verleerd ben, dat komt ook omdat ik een keer een group wil treffen met wie ik in Madness de boss letterlijk dood kan rammen. Helaas doen de topguilds op mijn server bijna niets meer en dat is al van ver voor de zomer zo. Het is dus niet helemaal zo dat ik niets doe aan raiden en eindcontent. Ik heb vaak geen zin/motivatie om er aan te beginnen als een group faalt en dan reageer ik wel eens impulsief op dingen/reacties. In WOTLK deed ik vooral veel aan questen en rep levelen en daar hield ik me veel mee bezig. Aan het einde van WOTLK dan vooral ICC proberen en er soms tijden uit zijn omdat ik geen zin in de game had. En ik heb een tijdje SW TOR gespeeld en had ook nog andere games, dus vandaar. Een doel vind ik zo nu en dan wel, het is alleen het afmaken er van wat nog wel eens een probleem is.
Jij bent degene die zegt dat je een challenge mist, terwijl je pas 2 bosses op normal gedaan hebt. Misschien eens de makkelijkere bosses proberen in plaats van meteen naar Madness gaan? Misschien eens doorgaan naar een wipe? Jij doet alsof er geen uitdaging meer aan is, terwijl je niet wilt wipen en op een groep wacht die alles one-shot.
Tsja, fout antwoord zal ik maar zeggen. Met challenge bedoel ik ook een group die echt inzet toont en niet telkens faalt. Ik vind motivatie ook een challenge, zeker als die er niet is in een group. Ik hou mijn mond maar even, je hebt gewoon gelijk. /schakelt onzin mode uit in hoofd.
Nou. Heb weer 2 zones gehad in Kalimdor voor Loremaster. Mijn God, wat is Desolace toch een !@#$%^ zone. Echt in alle opzichten.
Nou, ik heb weer een maandje gametime toegevoegd. Kijken hoe het me bevalt na 1.5 jaar niet gespeeld te hebben.
Gaat je tegenvallen, denk ik, als ik de algemene reacties van gestopte spelers lees, of de reacties op mijn server in mij opneem. Check bovenstaande posts maar een beetje, met name die van Brocade.
Je kiest wel de periode met de minste spelers online. Tijdens de zomer is er meestal vrij weinig te doen.
Ach ja, we zien wel. Ik speelde altijd op Dragonmaw EU Alliance, daar was het altijd al dood Voor die 13 euro kan ik het altijd weer even een maandje aankijken.
Prima tijd om een expansion te releasen. Net op het begin van het schooljaar, dan heb ik het nog niet zo druk .
Ik weet het nog niet. Cata was in het begin leuk.. maar de verveling begon al snel te komen. En ik speel soms wel eens de beta maar dat kan me tot nu nog steeds niet boeien... :{