Even een update:
Ik denk toch dat ik voor de iPhone ga. Ik vind de Samsung S3 nog steeds prima en heb me er deze eerste dagen enorm mee vermaakt. Alles was nieuw e.d., alleen merk ik nu al dat mn interesse er in afneemt en ik me ga irriteren aan het formaat wat maar niet went. Ik heb er gewoon geen lekker gevoel bij al zit op op de fiets terwijl dat grote ding in mn broekzak er elke seconde uit kan glijden als het ware. Maar als ik hem weer eenmaal in m'n handen heb vind ik het een prachttoestel, daar niet van.
Ik vind hem gewoon erg ongemakkelijk in gebruik en ik denk niet dat dat gaat wennen. Een 4S is daarin toch echt compacter en past gewoon goed in je broekzak zonder dat ie er uit kan vallen en is gewoon erg gemakkelijk om met 1 hand te bedienen. Had gister de S3 vast met 1 hand in de supermarkt om ff wat te checken en liet hem bijna uit mn handen tyfen. Ik wil al helemaal niet weten hoe ik 'm ga gebruiken als ik straks lam in de kroeg sta. Dat ding is zo glad en is met 1 hand gewoon kut.
Het scherm van de S3 is verder prachtig, daarbij voelt de iPhone wel nu meteen kleiner aan (en daarmee wat minder). Maar vind het verder een erg fijn toestel om vast te houden.
Vind het verder superhinderlijk als je allerlei filmpjes op YT en fora checkt over de iPhone vs de S3 dat er overal van die fanboyreacties staan..ik dacht dat de Xbox vs Playstation erg was maar deze shit slaat alles.
Overall: ik vind de S3 beter (dat is ie ook), alleen voor mij is ie erg onhandig en neem ik genoegen met een mindere (qua specificaties) iPhone die wel stukken handiger in gebruik is IMO. Ik heb verder niks met HTC (lelijke toestellen), met Sony heb ik niet veel. Vind Android verder ok maar die widgets e.d. heb ik helemaal niet nodig.
Het enige wat kutte is is dat de nieuwe iPhone in het najaar uitkomt (wss). Met nu net een 4S nieuw met een 2jr abbo is het wellicht niet een verstandige keuze. Maar ik kan niet anders want het contract heb ik al getekend. Vind het abonnement verder wel prima en mocht ik de nieuwe iPhone toch erg graag willen later verkoop ik de 4S gewoon (zijn vrij waardevast), vlak voor of na de aankondiging en leg ik wat bij voor de 5.
Als laatste, het is maar een mobiele telefoon.. Hoef geen huge ding zoals de S3 met allemaal shit e.d. Het is prachtig maar straks zit ik niet anders dan naar dat prachtige scherm te loeren wat ik de afgelopen dagen al deed.
Laatst bewerkt: 19 jul 2012