[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Eind volgend jaar zijn de nextgen consoles er. Dat is haast wel zeker. Van wat ik van de Fox engine heb gezien ziet het er wel aardig uit (niet super), maar ik weet niet wat ik ervan moet verwachten in relatie tot PES 2014.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Weet je wat raar is? Ieder jaar hetzelfde gezemel van mensen die niet begrijpen dat er mensen zijn die PES leuker vinden dan Fifa. Dat is zo verschirkkelijk vermoeiend. In Call of Duty kun je niet eens cover nemen en vandaaruit schieten, dat begrijp ik nou niet. Dat is het belangrijkste als er op je geschoten wordt lijkt me zo, en in CoD kan het gewoon niet. Het is ieder jaar hetzelfde spel, geen innovatie en een ophef over de MP die ik maar niet kan begrijpen. Maar ik begrijp dan weer wel dat anderen dat nu eenmaal leuk vinden. Ieder zijn ding.

    We nemen iets voor lief, ondanks de minpunten van de serie, omdat wij de game simpelweg beter en vooral leuker vinden dan Fifa. Wat is daar moeilijk aan?

    Ik zie heus wel dat de spelers nog steeds lelijke en slechte animaties hebben en dat vind ik wel jammer. Maar, ondanks dat, voelt het voetbal dat in PES mogelijk is, voor mij gewoon leuker aan. Overigens vind ik het schieten in PES afgezien van het laatste deel (2012) altijd prima in orde.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7


    25 juli dus... _O_
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat ik pes dit jaar weer links ga laten liggen! Tot nu toe not impressed! Maar goed zal demo natuurlijk wel even bekijken.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga hem zeker wel halen, zoals elk jaar. Hopelijk boeit het me genoeg om me ermee te vermaken. Want PES 2012 was het echt niet voor mij.
     
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    We schijnen aan de gang te kunnen met Duitsland, Engeland, Italiƫ en Portugal. Daarnaast ook met Santos, Fluminense, Internacional en Flamengo.

    EDIT:
    Nog wat plaatjes bij het persbericht:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    top dit...

    Op de woensdag zal het rustig zijn tijdens de Bahrein Cup op Pesholland :) iedereen gaat de demo dan checken natuurlijk

    gelukkig duurt het toernooi 2 weken :)
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg nice dit, alleen jammer dat ik die woensdag dan nog op vakantie ben dus zal hem dan pas vrijdag kunnen checken. Wel vet dat er zoveel teams in zitten!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zal hem op de PC downloaden en wat filmpjes maken, voor degenen die hem niet meteen kunnen spelen. :)
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kwam de Demo ?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    25 juli. :)
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Held! :thumbs:
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nu nog de FIFA 13 demo, kunnen we lekker vergelijken. ^^
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    tot de nieuwe consoles zullen beide spellen niet heel veel meer veranderen en zal de basis-engine hetzelfde blijven. Dat betekent dat ik deze generatie fifa niet meer aanraak: hoe mooi en overloaded met stuff het ook is: als ik op goal schiet of pass heb ik nooit dat het gevoel alsof ik daar echt invloed op heb. Het is moeilijk definieerbaar, maar bij PES is dat zoooo anders...zoveel toffer.
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Eens, maar dat gevoel is wel steeds minder geworden omdat de bal soms het doel invliegt anders dan ik voor ogen had. De invloed lijkt af en toe minder. Dat schijnt nu net het aspect te zijn dat weer is verbeterd. Dus ik heb hoop. Maar wat jij beschrijft voelde ik ook altijd, maar de laatste tijd wel minder. De games kwamen meer naar elkaar toe wat dat betreft.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb best zin in de PES2013 demo. :)

    Ik snap goed wat je bedoelt, maar daar heb je settings voor hoor. Als je zelf alles op 'assisted' hebt staan, word je ook overal mee geholpen door de CPU. ;)
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Klopt,

    ook dit jaar zal Fifa weer ownen ;)
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bedankt voor je bijdrage....


    Het schieten moet gewoon verbeterd worden in PES 2013. In 2012 was het te random en het leek gewoon nergens op. Ik kan niet blij zijn met een goal als ik de bal heel ergens anders heen wilde schieten.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012

Deel Deze Pagina