Heb weer Spotify Premium, maar dan via Hi. Krijg er dan mooi 500MB data bij. Eerste 6 maanden zijn zelfs helemaal gratis.
Net voor het eerst spotify gebruikt. Werkt prima, Maar als ik 5 euro betaal zit ik dan aan een abbo vast want ik wil gewoon 1 maandje uitproberen? En kan ik dan ook muziek downloaden?
Je kunt elke maand opzeggen. Spotify Unlimited is enkel onbeperkt afspelen, en Spotify Premium is onbeperkt afspelen + downloaden + mobiel gebruik.
Heb 1 jaar spotify premium gekregen via XS4all. Wil niet meer terug! Ideaal, vooral op de iPhone/iPad.
Ik heb ooit op eBay een promo code gekocht voor iets meer dan $1,00 waarmee ik van Free naar Unlimited kon upgraden met onbeperkte geldigheid.
Zo, dat is wel chill. Zijn die er nog te krijgen of was dit puur geluk? EDIT: Oh, Unlimited. Moet premium hebben (maar pas over 11 maanden) .
Geen idee, niet meer gezien eigenlijk. Het was een gelimiteerde promo code stond in de omschrijving. En Premium is fijner ja, maar onbeperkt afspelen vind ik ook niet verkeerd. Ik gebruik het toch hoofdzakelijk op de laptop.
Ja. Ik kreeg net een update. En het duurt nu moeilijk lang voordat resultaten zichtbaar zijn in de zoekbalk.
Gebruik Spotify eigenlijk alleen mobiel. Zouden ze eigenlijk een los abonnementje voor moeten hebben. Vond dat programma altijd al ruk werken. Maar Rdio is ook bezig om in Nederland beschikbaar te komen, dus ik ben benieuwd. Concurrentie is altijd goed.
Hebben jullie nog wat tips voor playlists? Ik merk steeds vaker dat ik gewoon m'n favorieten aanknal of m'n Laidback lijstje, maar dan luister je eigenlijk maar 400 nummers ofzo...