Ik kom net thuis, check even wat sites en ineens GTA V shots. Dat zijn nog eens verrassingen zeg. Ik had de eerste tijd namelijk echt niks verwacht. Ik denk dat de druk van de 'gestoorde' fans op bepaalde fora Rockstar iets te gek werd en dat ze het tijd vonden voor een update. Diezelfde lui die 'fuck Rockstar zeiden' en bullshit dat Rockstar niet om hun fans geven, lopen nu allemaal te geilen op die shots..best sad.
Hun uitleg bij die Q&A is gewoon heel logisch ook en eigenlijk doen ze niks nieuws qua dit. Met GTA IV ging het ook zo, heel lang wachten voordat we de trailer uberhaubt kregen en ook screenshots. Maar goed, het is wel nice om een teken van leven te zien. Een 2012 release lijkt mij er ook echt niet in te zitten. Tenzij de volgende update ineens een releasedatum aankondiging is voor oktober, maar dat zal wel niet. Er gaan theorien rond dat ze drie maanden voor release het gaan aankondigen, om te voorkomen dat ze een releasedatum aankondigen dik 6 maand of langer voor release en dan alsog uitstellen. Een uitstel binnen 3 maand...daar is de kans klein van. Maar nah....denk het niet.
Laatst bewerkt: 12 jul 2012