Oké, dit was echt te slecht. Daz is duidelijk iets te goed voor mij. Aquero moet wel topscoorder worden nu.
Engeland 0 - 5 Argentinië @Daz Ja, wou op het eind nog een rainbow over je keeper heen doen, alleen dat kan Walcott niet blijkbaar (en je kwam niet uit )
Mwhoa, was wel geflatteerd hoor! Jij schoot ook nog op de paal, en een paar kansen net naast. Ik moest wel heel hard lachen om die omhaal van mij, tegen de lat ofzo, tegen de keeper en net voor de lijn kon de keeper hem pakken. Die lob goal van Lavezzi was wel gruwelijk, met name de pass van Messi. Qua cijfers zie je wel hoe het zat; 16 schoten van mij tegen 6 van jou. Maar het was een leuke pot! Agüero was echt een beest vanavond. Engeland - Argentinië 0-5 Goals: Agüero 4x Lavezzi Assists: Messi Pastore Gago Gaitán C. Rodriguez Edit: Ferron dat laatste dat deed ik expres! Liet al me verdedigers staan en me keeper op de lijn ook wachtende zodat je hem kon afgeven en scoren.
Haha, niet te vroeg juichen he, Duitsland speelt ook nog. Of kan ik op je verdedigende diensten rekenen? Spoiler Held!
Moet zaterdag 6 uur beginnen dus dat word hem niet voor mij. Ook hapje eten vanavond. Zaterdag is ook nog onzeker. Vrijdag en zaterdag is altijd lastig in te plannen de rest van de dagen kan ik altijd wel savonds.
Ik ben benieuwd wat de rest vandaag doet. Deadline is trouwens Maandag 00:00. Heb al een leuk idee voor het volgende toernooi.
Ik ben in voor het volgende toernooi! Maybe kunnen we ook zo'n competitie opzetten in fifa zelf voor de actieve leden van hier? Weet overigens niet of dat nog kan maar misschien leuk voor er bij?
Chelsea, Juventus, Arsenal.. Het is afwachten op meer transfer nieuws! AC Milan bijvoorbeeld. Zou kunnen, werkt dat een beetje? Niet dat we straks mensen hebben die niet meer willen spelen omdat ze onderaan staan. Volgend toernooi wordt in ieder geval een toernooi met een groepsfase alá het EK 2012.
Duitsland (FIFAFEYENOORD94) - Ivoorkust (Siemenn) 1-4 0-1 49' Drogba (Gervinho) 1-1 62' Gomez' (Müller) 1-2 73' Doumbia (Gervinho) 1-3 87' Doumbia (Yaya Touré) 1-4 90' Drogba (Doumbia) TBH, ik domineerde de hele wedstrijd . Verdediging stond goed, steeds druk zettend en voor de man komen. Was heel voorspelbaar waar je steeds naartoe passte zeg maar. 10 shots - 9 on goal - 4 goals - 56% possesion - 90% shot acc - 86% pass acc Dus: 2x Drogba 2x Doumbia 1x Gomez 2x Gervinho 1x Yaya 1x Doumbia 1x Müller