De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij plastic kan de energie van de val inderdaad weg en zal je minder schade hebben. Verder is het vervangen veel goedkoper. Het plastic van nu is ook heel anders en sowieso flexibeler. ;)

Op mijn Xperia S zit standaard een zeer nauwkeurige app/widget voor het datagebruik die meeloopt met het abbo. Werkt top! :)

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    en bij ICS heb je ook de stock ''Data Usage''. Deze kan je limiteren en zelfs een melding laten geven bij jou ''meld-punt'' qua data gebruik.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh, die had ik nog niet eens gezien. :p Die is wel nice zeg! :)

Bij Sony hoef je niet bang te zijn dat je over je limiet gaat. 8)

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Even een update:

Ik denk toch dat ik voor de iPhone ga. Ik vind de Samsung S3 nog steeds prima en heb me er deze eerste dagen enorm mee vermaakt. Alles was nieuw e.d., alleen merk ik nu al dat mn interesse er in afneemt en ik me ga irriteren aan het formaat wat maar niet went. Ik heb er gewoon geen lekker gevoel bij al zit op op de fiets terwijl dat grote ding in mn broekzak er elke seconde uit kan glijden als het ware. Maar als ik hem weer eenmaal in m'n handen heb vind ik het een prachttoestel, daar niet van.

Ik vind hem gewoon erg ongemakkelijk in gebruik en ik denk niet dat dat gaat wennen. Een 4S is daarin toch echt compacter en past gewoon goed in je broekzak zonder dat ie er uit kan vallen en is gewoon erg gemakkelijk om met 1 hand te bedienen. Had gister de S3 vast met 1 hand in de supermarkt om ff wat te checken en liet hem bijna uit mn handen tyfen. Ik wil al helemaal niet weten hoe ik 'm ga gebruiken als ik straks lam in de kroeg sta. 8) Dat ding is zo glad en is met 1 hand gewoon kut.

Het scherm van de S3 is verder prachtig, daarbij voelt de iPhone wel nu meteen kleiner aan (en daarmee wat minder). Maar vind het verder een erg fijn toestel om vast te houden.

Vind het verder superhinderlijk als je allerlei filmpjes op YT en fora checkt over de iPhone vs de S3 dat er overal van die fanboyreacties staan..ik dacht dat de Xbox vs Playstation erg was maar deze shit slaat alles.

Overall: ik vind de S3 beter (dat is ie ook), alleen voor mij is ie erg onhandig en neem ik genoegen met een mindere (qua specificaties) iPhone die wel stukken handiger in gebruik is IMO. Ik heb verder niks met HTC (lelijke toestellen), met Sony heb ik niet veel. Vind Android verder ok maar die widgets e.d. heb ik helemaal niet nodig.

Het enige wat kutte is is dat de nieuwe iPhone in het najaar uitkomt (wss). Met nu net een 4S nieuw met een 2jr abbo is het wellicht niet een verstandige keuze. Maar ik kan niet anders want het contract heb ik al getekend. :emo: Vind het abonnement verder wel prima en mocht ik de nieuwe iPhone toch erg graag willen later verkoop ik de 4S gewoon (zijn vrij waardevast), vlak voor of na de aankondiging en leg ik wat bij voor de 5.

Als laatste, het is maar een mobiele telefoon.. Hoef geen huge ding zoals de S3 met allemaal shit e.d. Het is prachtig maar straks zit ik niet anders dan naar dat prachtige scherm te loeren wat ik de afgelopen dagen al deed.

Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Waarom koop je niet gewoon een goed hoesje :9.
    Ik snap je punt wel, het is gewoon een flink toestel en de iPhone 4s is ook een mooi toestel maar ik denk dat je er spijt van gaat krijgen als je straks een 4s hebt.

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Why? Omdat ie al verouderd is?

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, not as fast.....

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Hmmtsjah. Het blijft lastig dit.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat het toch dat de S3 met nieuwe phone gaat worden. Heb hem even geprobeerd en in me zak gedaan en de grote viel me reuze mee eigenlijk.
    Was even bij Vodafone geweest waar ik altijd ben en ook even naar T Mobile.
    Maar dat was echt een slechte winkel in Zeist. Gast wist totaal niks en zat me soms apathisch aan te kijken. En het was ook nog een stuk duurder dan Vodafone.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De meeste telefonie winkels hebben toch rasmongolen rondlopen daar. Ga altijd met tegenzin die kant weer op.

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik zou hem dan bij Studentmobiel bestellen als ik jou was. Echt perfecte service en kennis van zaken daar.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh bij Vodafone ook wel. Alleen T Mobile vond ik ze tegenvallen.
    Wel jammer dat die S3 niet in het zwart is. Vond dat blauw/paars niet heel super. Vond wit een stuk mooier.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij verlengt hij z'n abbo en dan is Studentmobiel vaak wat duurder dan in de winkel. Omdat je dan niet de korting krijgt die je bij de vodafone winkel of Belcompany wel krijgt;)

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat valt ook wel mee. Je moet gewoon zelf gaan speuren, want die zogenaamde geweldige kortingen van een provider zijn helemaal niet zo geweldig. Ze hebben interesse in nieuwe klanten en vaste klanten krijgen alleen wat betere deals als je heel veel kosten bij ze maakt. ;)

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Je moet blauw/paars 'm echt een tijdje goed zien. Dan is ie echt wel mooi imo.
    Alleen zwart was wellicht gewoon beter geweest inderdaad. Ikzelf twijfel nu weer. 8)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe. Vind wit wel slick imo. :)
    Btw ik heb 500 mb. Als ik 3G gewoon laat aan staan wanneer ik van wifi ga.
    Dan komt het met 500mb toch wel goed alleen voor Whatsapp en soms wat sites te checken?

Vraag me ook af of die widget die op de S3 zit, Accuweather ook data verbruikt?
    Heb GPS wel uitstaan.

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    500MB is zat voor wat sites checken en whatsapp (gebruikt amper data).
    Ik weet niet waar je normaal gesproken bent, maar ik heb hier thuis gewoon Wifi en op school ook. Daarnaast hebben de meeste treinen nu ook Wifi. Dan heb je echt retesnel internet (iig thuis hier).
    Accuweather gebruikt ook amper data. Je kan hoeveel data elke app gebruikt e.d. gewoon in de instellingen checken van de S3. Kan je ook een waarschuwing instellen wanneer je dicht bij de 500MB komt (bijv: zet waarschuwing in bij benaderen 450MB, spreekt voor zich).

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gewoon zoveel mogelijk wifi gebruiken. En zorgen dat je offline navigatie hebt. Verder kom ik met 500mb makkelijk rond.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Thanks. :)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Batterij duur van de S3 is wel goed zeg.
    Denk alleen dat ik binnenkort iets van een back cover/hoesje haal.
    Of iets wat zorgt voor meer grip op de achtekant van de phone. Iemand een tip?

Deel Deze Pagina