[Xbox 360] FIFA 12 International Summer Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Daz, 17 jul 2012.

1. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Domineerde de hele wedstrijd is te veel van het goede, je was de betere partij. En ja voorspelbaar, de bal 4x breed leggen voor open goal?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De eerste helft domineerde ik echt zo verschrikkelijk hard, je kwam één keer bij m'n goal man :+. Tweede helft ging het wel 'gelijker' op.

2x afleggen en 2x kopgoals, tja. Ik had het meer over de passing, waardoor ik veel ballen kon onderscheppen.

Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  3. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij kwam vaak bij mijn goal? Het was trouwens 3x afleggen en 1x kopgoal Drogba. Maar je hebt gewonnen dus verdiend door, overigens vind ik het wel frapant dat jou Ivoorkust aanval 4 punten boven die van mij zit?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat bedoel je met dat laatste?

Opstelling van net:
    {weggehaald, anders kan mijn volgende tegenstander zich erop aanpassen} :+

En je hebt me zelf de ranked invite gestuurd, omdat jij per se de host wilde zijn (groot gelijk; je speelde thuis). ;)

5. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu naar Aftrap ga -> internationaal -> Ivoorkust kom ik uit op de volgende statistieken. (79-76-75)
    Bij jou was de aanval 84, dat zit zelfs 5 punten onder mijn Ivoorkust?

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb je dan wel de meest recente updates op ´offline´staan?

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, maar het klopt ook gewoon niet. Het kan niet eens 8). Bij ranked heb je toch beide dezelfde squads?

Hij heeft me een ranked invite gestuurd, want in de 30 seconden moest ik mijn hele team nog maken (formatie + wisselingen). Terwijl ik bij Kick-Off mijn team gewoon al heb klaarstaan ;).

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad, ik heb ook gewoon 79. Bij Ranked heb je in ieder geval wel dezelfde update. :)

9. FIFAFEYENOORD94

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zitten joh. Je bent door, veel succes ermee. Maar ik heb al vaker tegen je gespeeld en bepaalde dingen vielen me gewoon weer op. Succes iedereen verder met het toernooi! :thumbs:

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nou, dan weet je nu in ieder geval dat ik het gewoon ben, en niets anders. ;)

Nu weer on-topic:
    Ik vraag me af wie er wint, Zeepsop of Strikwerda.. ik herinner me wel dat Strikwerda best goed was.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jeffrey, als je FIFA 12 eens opstart, naar Head to Head gaat en als team Ivoorkust selecteert, is de aanval dan niet 84? Lijkt me dat het gewoon klopt hoor.

Overigens kan ik me nu al voorbeelden hoe Siemenn scoorde met die afleg goals. Roadrunner Doumbiá één-twee met Drogba randje buitenspel.. :+

@ Siemenn, aparte opstelling trouwens, Touré achter de viermans verdediging?

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FUUUUUUUUUUUUUUUUUU-. Nee, maar het ging wel vaak zo, zeg maar. Alleen waren zijn verdedigers nog redelijk lang en snel, dus hoge ballen zijn me nul keer gelukt. Maar Drogba is een beer, steeds ballen afhouden en dan terugleggen op Yaya, of naar de flanken.

Voordeel van Ivoorkust: twee verschillende spitsen; Drogba is een held in de lucht, Doumbia is een 'roadrunner', zoals jij het noemt. :+

De verdediging is het zwaktepunt van Ivoorkust en moet dus een vaste verdediging hebben. Hij staat zeg maar als SW (Sweeper), dus loopt nog altijd achter de verdedigende lijn. Fijn voor hoge ballen eroverheen, en eigenlijk is het een opstelling met 4 verdedigers gewoon.. maar dan een extra verdediger in het centrum, op de spitsen goed af te stoppen. Tactiek! :D

Maar ff weggehaald, voor de volgende tegenstander.. zodat hij zich er niet op gaat voorbereiden :+.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ha, de wedstrijd tegen Reuj was één richtingsverkeer. Eerste wedstrijd 0-0 was meer geluk en de tweede wedstrijd was het helemaal niets. :+

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oei.. win van Strikwerda, dan komen wij elkaar tegen! :D

15. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jullie hebben geluk dat ik mijn dag niet had en van duitsland verloren heb anders had ik jullie allemaal een poepie laten ruiken!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Siemenn, wil je een oefenpot spelen tegen mijn Argentinië?

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Uhm, ja kan. Oké. :)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kom je dan? Doen we ff één potje. ;)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leuke twee potjes geweest :).

3-0 en 3-3, maar ging redelijk gelijk op. Eerste potje waren alleen maar typische FIFA goals.
    Daarna nog twee tegen poazm, 2-1 en daarna 2-0 in 30-35e minuut, toen stopte ie er maar mee :+.

Oftewel: ik ben klaar voor Turkije/Kroatië :D

20. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    werder? die is alleen maar verzwakt

Deel Deze Pagina