Waar ik dat uit opmaak dat je het een grappige link vond is dit "
", nogmaals wie zegt dat dat artikel de waarheid is? Ik zie geen officieele cijfertjes van Nokia, met daarin het bedrag aan reclame kosten per verkochte Lumia.
En wat bedoel je met goed gaat komen? Verkoopcijfers? Dat jij je twijfels erbij trekt doet nogmaals niks af aan het feit dat het gewoon een hele goede OS is. Dat de verkoopcijfers tegenvallen op dit moment is jammer, maar zolang het product wat geleverd word in goede staat is en de gebruikers tevreden zijn vind ik dat als gebruiker toch wel even heel wat belangrijker dan de verkoopcijfertjes.
Had Nokia volgens jou dan voor Android moeten gaan, en zich totaal niet onderscheiden van de rest? Was je dan blij geweest?
Hier lees
dit artikel maar eens rustig door, dan kan je zien dat het nog best wel mee valt voor een OS die nog niet zo lang op de markt is als de concurrent (en vergeet ook even niet dat in deze tijd het ook nog eens een stuk moeilijker is concurreren dan in de tijd van toen Apple en Android uitkwamen!). En dat Nokia het met de Lumia's niet zo heel slecht doet als jij denkt.
Dan heb je nog apps, want daar draait het volgens sommigen om hoe meer hoe beter, nou dan heb ik goed nieuws want WP7 heeft momenteel
+100000 apps en dat zijn er dus al een heel stuk meer als wat RIM bijvoorbeeld te bieden heeft en maakt WP7 gelijk al de nummer 3 in de lijst met apps hoeveelheid.
Klik om te vergroten...