Ligt eraan. Als de games NL prijzen krijgen blijf ik toch mooi in de UK bestellen! Maar ik denk dat dat wel een flinke concurrent voor Bol.com gaat worden...
Zo slim zullen ze toch wel zijn, want anders blijft iedereen gewoon uit de UK bestellen. Maar goed, we zien wel.
Eh is al een tijdje geleden, gewoon een game besteld en netjes 2 dagen later binnen gekregen. EDIT: Over dat amazon, de enige toevoeging is dan dat er iDeal optie bij komt voor betaling want 9/10 bestellingen die ik bij co.uk doe heb ik 2 a 3 dagen later al binnen en dat is allemaal vanaf amsterdam gekomen, waar ze al een opslag hebben.
Dat klinkt zeker interessant, niet alleen voor games maar ook comics! Hopelijk hebben ze inderdaad wel de prijzen van UK, dat scheelt een hoop met Bol!\o/
Kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal aan acceptgiro's is, want ik zie steeds dat iedereen met acceptgiro wil betalen?
Belangrijkste voordeel voor heel veel mensen van Acceptgiro, is dat ze pas hoeven te betalen als ze hun bestelling werkelijk hebben. Bol.com is alleen daardoor zo groot geworden, omdat ze deze mogelijkheid boden in een tijd dat nog heel veel mensen huiverig waren te bestellen op internet.
Had 2 games bij Zavvi besteld, MP3 en rayman origins. Max Payne werd op 27/6 al verzonden en had ik 8 dagen later. Rayman werd 30/6 verzonden en heb ik nog altijd niet. Blugh, heb al een mailtje gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen. Indien ik hem deze week niet krijg dan lijkt het dat er iets mis is gegaan. Normaal hou ik altijd rekening me 2 weken.
Waardoor het komt weet ik niet, maar het is bij Zavvi altijd erg wisselend. Kortste was ooit 5 dagen, langste bijna 6 weken! :
Ja, waarom niet? Je kan zo virtuele creditcard overal gebruiken waar je met je echte creditcard ook zou betalen.
Ken mensen die het doen en dan ineens 2 weken later "Ja ik kan niet mee want ik moet nog dit en dat betalen". Acceptgiro kunnen ze beter nu gaan afschaffen... Brengt veel mensen in problemen die geen geld hebben maar toch dingen er mee (willen) kopen.
Deels waar, echter is er een grote groep die niet van internetbankieren houdt en dan is een acceptgiro vertrouwd. Tegenwoordig heb je ook een digitale acceptgiro met een backend voor webshops waarbij het hele proces geautomatiseerd kan worden. Je zult versteld staan hoeveel animo hiervoor is.