[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Met vrienden battlefield spelen is zoals je battlefield hoort te spelen. Ik speel weleens alleen, maar dat is toch meer doelloos knallen.

Over dat 'rent a server', ik vind het persoonlijk goed dat ze dat naar de console hebben gebracht maar ik heb er wel een paar opmerkingen over.

Zo zijn servers van individuen vaak niet te vertrouwen en favorite ik daarom ook altijd clan servers. Ik vind dat EA betere regelingen moet treffen voor clans en dat die voorrang moeten krijgen op server huren.

Verder vind ik dat ze de server browser beter moeten uitbreiden met filters, zodat je kunt filteren op alleen officiƫle servers. Daarbij loop je niet het risico dat je gekicked wordt, omdat je beter bent dan die koters die van hun moeder points kado hebben gekregen.

EDIT: oeps, te vroeg de post verstuurd.

Laatst bewerkt: 21 jul 2012
  2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reactie met de lollie, was omdat ik vond dat je nogal overdreven doet.
    Ik speel het spel vanaf release, en heb vrij weinig problemen. ja ik heb hier en daar opmerkingen, zoals hier boven genoemd. Maar de HELFT van wat jij zegt komt door de spelers zelf. Daar ga je 100% niks aan veranderen. Dat moet je accepteren en mee leren om te gaan, lees ; andere server zoeken. kost je letterlijk 1 minuut tijd.
    -
    BF4 komt als het goed is dan uit ergens in 2e/3e kwartaal van 2013. 2011 was BF3. Moet je maar even het lijstje van alle battlefield releases erbij gaan pakken en kijken wat het schedule algemeen gezien is van battlefield releases. Geloof me, deze mensen weten denk ik wel beter dan jij en ik wanneer zij hun producten moeten uitbrengen. Als je dat lijstje bekijkt is het mij wel duidelijk dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
    --- genoeg

Ik hoorde laatst dat een van de DICE developers had gevraagd, waarom zouden jullie een BC3 willen zien ? Wat was er zo speciaal aan BC2 ? Dat was mijn vraag ook exact een paar weken terug hier op dit forum. Ik kreeg geen reactie. Misschien nu wel ?

(dit vroeg ik omdat ik benieuwd was naar die discussie, een nieuwe BF of een nieuwe BC. Ik snapte niet waarom je een nieuwe BC wilde, en DICE? dus ook niet ?)

3. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het wel voor een groot deel met Raafie eens. Er zitten nog steeds bugs in die er al vanaf de release inzaten (bv. damage krijgen in je heli als je laag over de berg in Damavand Peak vliegt of 'bad luck' als je met een parachute op een random steen land). Daarnaast ben ik dat eeuwige gesleutel aan de wapens ook wel een beetje beu.

Verder zijn er inderdaad wel goede servers, maar het gros wordt gerunt door flapdrollen, inclusief onzinregeltjes/wapen-beperkingen. En dan denk je een goede server te hebben, is het er een met 500% tickets. Belachelijk dat je dat niet van te voren kunt zien.

Enige waar niets aan te doen is zijn de mensen die na 15 keer 'I need some fucking ammo' nog steeds niet in de gaten hebben dat ze even op (left) of (right) moeten drukken voor wat punten. Maar goed, daar is weinig aan te doen *)

4. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja misschien moeten jullie niet naar mij luisteren, ik weet er niks van joh. \o/

5. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Is alleen maar goed hoor dat je tevreden bent :9 Maar ik klaag nou eenmaal graag :+

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook wel hoor, maar ik vind battlefield zo tof dat ik me soms geroepen voel om het te verdedigen, erg he :p

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha heb hetzelfde. BF for life :9.

8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Merken jullie nou echt iets van die 'self-service' servers? Ik speel eigenlijk maar zielig alleen en het verloopt me prima zo.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik gaf daar toen een reactie op hoor ;) heeft blijkbaar veel indruk gemaakt...

10. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar aan een reactie heb ik toch niks gekkie.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Paar dagen niet meer gespeeld, net nog een potje TDM. Krijg je weer te maken met snipers. =(

Ik zou met plezier betalen voor een optie [no snipers].

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Dit, maar ik moet zeggen dat ik snipererz eerder verwachte bij BF3 dan bijv. MW3 waar het een ware hype is. Gelukkig bestaat quick scope niet in BF3.:)

13. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Geloof me, ik vind battlefield ook tof anders had ik niet 900+ uur gespeeld. Ik denk dat als je de game veel speelt je je gewoon meer gaat ergeren aan bepaalde dingen..

Maar sommige van die bugs die er inzitten kunnen gewoon niet meer, die hadden al lang gefixed moeten worden.

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    [yt]CTjedxU1reE&feature=player_embedded[/yt]

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tof gemaakt :)

16. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het begin te langdradig en saai om hem uit te kijken.
    Doe mij die nieuwe trailer van de aankomende DLC maar!
    http://youtu.be/u6j5lXHNi8w
    Toch wel blij dat ik Premium hebt gekocht, dit was echt waar ik op zat te wachten! :)

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fkn dope.

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    mooie gemaakt.:thumbs:

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag potje wake island gespeeld. heel lang niet wake island gespeeld. super map.
    ik had de attack heli in het begin, gelijk 13-0. nice. daarna gewoon objective gespeeld. vehicles gepakt waar het kon. scar-h . mines. 1911. stinger. super chill.

maar ik heb een vraagje, wat voor setup hebben jullie voor de attack heli. vraagje voor de pro piloten. :p. jets lukt me inmiddels wel, maar heb vaak nog moeite met de heli's.

battle report

20. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Pilot: laser painter, ECM jammer, heatseakers.
    Gunner: stealth, flares, AGM.

Ik heb deze zo altijd staan, met of zonder gunner. Maar sinds de laatste update zijn de unguided rockets crap geworden, dus ik wacht op armoured kill en de nieuwe update *)

Laatst bewerkt: 24 jul 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina