Zo, ik heb dus 3g op mn galaxy 2, kan ik die dan ook gebruiken voor mijn Galaxy tab? Net zoals bij iPhone/iPad?
Ik heb hem, maar had hem pas een week en toen ben ik naar China vertrokken. In dat weekje beviel die wel. Ik vind het een heel mooi toestel, ook qua vormgeving. Is sowieso een grote upgrade tov mijn Desire. Camera is erg nice en ik gebruik em ook als MP3 nu. Wellicht is dat een deel vd reden dat de batterij niet bijzonder is, maar dat wist ik in principe van tevoren toen ik naar recensies en specs keek. Enige wat ik vooralsnog irritant vind is de gladde achterkant... Maar misschien ben ik niet het beste referentiepunt. Ik gebruik niet echt veel apps en ben geen intensieve gebruiker.
ik had ook eens voor die gekeken, maar is 'm uiteindelijk niet geworden. Het grootste nadeel vond ik dat de camera echt slecht was (althans, zodra je de foto's op een pc zet). maarja ik weet niet hoe belangrijk jij dat vindt.
grappig ik heb hem nu ook die xperia p als vervanger voor mn desire.. dacht juist dat de foto's best wel goed waren met 8mp camera en full hd filmen, zo maar eens testen dan
Zie de startpost van het mobiele telefoontjes topic, zet er binnenkort wel wat bij met linkjes. Ik maak morgen ook wel ff een nieuw Android topic, startpost is ook all flink verouderd.
Weet iemand waar je final fantasy 3 voor android gratis kan downloaden? Heb overal zitten zoeken maar kom steeds terecht bij links die niet werken of nep zijn.. Beetje belachelijke prijs vragen ze op de market..
Deze dan? Bij mij iig wel. Als je adblocker (of iets soortgelijks) aan hebt staan moet je dat even uitzetten.
heb je geen directe download link dan? want die werken allemaal niet krijg je van die verrotte spam, of je word direct naar de buy section, of je krijgt van die verrotte download programma's..
Ja dat gaat via Adfly, recht bovenin staat skip oid want wat je te zien krijgt is een advertentie. Als het echt niet lukt wil ik m wel ff voor je uploaden, maar ik moet nu weg.
http://pirateproxy.net/search/final fantasy/0/99/408 De bovenste + stappenplan zoals in de comments genoemd. Werkt prima op mijn s3