Deel 1 was echt strak en daar zou ik wel een vervolg op willen, maar deel 2 was echt helemaal niks helaas. Grafisch was het helemaal een aanfluiting.
De game Rival schools van Capcom wel eens gespeeld op de Ps1? Misschien wel een van de meest gespeelde Ps1 titel voor mij, typische Japanse Fighting game waar je scholieren en leraren in mekaar mepte in stages die zich allemaal afspeelde op school (je weet wel, die lokalen/schoolpleinen/gymzalen die je ook zovaak in Anime films/series zie). Leuke characters oa een gestoorde schoolhoofd met klauwe, een honkbal en voetbal dude, een volleybal en boks chick en wat vervelende pestkoppen om het zo maar te zeggen Het zag er voor die tijd ook super goed uit, de personages waren goed gebalanceerd en het Japanse sfeertje was helemaal top. Al waren wel wat dingen gejat van Street Fighter. Het begon als een arcade game maar is later geport naar playstation daarna kwam nog een uitgebreide deel 2 en op de Dreamcast kwam Project Justice die ik zelf niet gespeeld heb trouwens (wie had er nou zown apparaat?). En begin 2012 hebben de jappen deel 1 naar ps network geport dus het leeft nog wel een beetje daar Daar zou ik wel een vervolg(of remake) willen zien op de consoles van nu.
lost odessey damn wat zou ik daar graag een vervolg op spln.... dat is nog steeds 1 van d beste xbox games *shit mn eknop werkt niet lekker*
http://www.psx-sense.nl/91340/rockstar-bully-2-nog-steeds-niet-vegeten/ Misschien vrij recent maar een nieuwe Killzone
Killzone.....ik heb die game leuk willen vinden, maar die controls....ik kan er echt niet aan wennen. Als ze dat nou eens zouden maken dat je ze zelf zou kunnen instellen zoals je dat zelf wilt (zou IMO in elke game standaard moeten worden!!)...........
QFT! Xbox controls met een remake in HD van Killzone I, kom maar op. Vooral die Offline MP tegen bots was echt gruwelijk meesterlijk. Maps die imo hun tijd vooruit waren als het om originaliteit aan kwam. Killzone II viel me vies tegen en nooit uitgespeeld en zou Killzone III ook niet meer spelen.
Ik zou graag een Kameo 2 willen zien. Vind Kameo nog steeds een van de betere 360 games. Tof concept, toffe werelden, leuke characters, kleurijke graphics en leuke gameplay.