Heel soepel verlopen inderdaad. Ik wist ook wel wie er allemaal actief waren op XBW, als er relatief onbekende members mee doen heb je vaak vertraging en gezeur. Een nieuw toernooi zal ik zeker starten hierna, niet direct maar wel vrij snel. Zal een toernooi zijn met groepsfase, dus dan duurt het ook wat langer.
2-1 voor hem. 1-0 Afellay (nette goal) 1-1 Doumbia (aflegger) 2-1 De Jong (gaye custom corner ) Gefeliciteerd! Was gewoon te moeilijk, want je had spelers als Robben en dan hoefde je alleen te sprinten en was je er al doorheen.
Daz, en wij, moet eerst beslissen welke clubs er gaan gebruiken . Omdat de transfers nog niet overgezet zijn, is dat jammer. Maar opzich wel bruut om met PSG te spelen ofzo.. We moeten dan kiezen: - teams van nu óf teams met nieuwe transfers? - hoeveel sterren max? Ik stem de eerste keer voor: - teams van nu, 4 en 4.5 sterren. Dat is wel zo leuk .
Jij had dat bijna met zowat je hele aanval, je hoefde maar erlangs te rennen en je was er door Gelukkig zat ik bijna overal tussen.. Denk wel dat het een verdiende overwinning was, 3x op de paal geschoten en nog 2 1 op 1 kansen en had ook meer balbezit. Volgend toernooi met 4,5 sterren teams?
Gefeliciteerd Marvin! Toch leuk om te zien dat dit toernooi een succes is geworden. Er komt zeker een nieuw toernooi, ik ben al bezig met het zoeken van teams. Wanneer ik alles compleet heb zal ik een nieuw topic openen. Nog even geduld dus.
Daz, wanneer start het nieuwe toernooi? Of wil je dat ik een nieuw topic maak (ik heb echt een héle rustige vakantie ).