Hoe krijg je in godsnaam die vrije trappen goed? Ik speel al heel lang Fifa en ben nooit goed geweest in vrije trappen, de laatste tijd veel tutorials gekeken en veel geoefend. Het blijft maar niet lukken...
Met de zorgen voor de curve (omhoog houden), zodat de bal daalt nadat hij over de muur gaat. Wel kort inhouden, als je dichtbij staat. Met de zorgen voor de curve óm de muur heen (dus naar rechts/links), zodat de bal van de keeper wegdraait. Beide manieren scoor je vaak, maar met de tweede zijn ze het mooist .
Alleen de schoten gaan soms met heel kort nog steeds heel hoog over als ik curve gebruik. Of van 30 yards dat ik twee balkjes kracht doe, nog hoog over.
Van een grotere afstand moet je wel inhouden voor een hard schot hè. Wat ik vaak doe van afstand: óm de muur heen curven inhouden lang inhouden Moet je wel een speler hebben met curve, free kick accuracy en shot power hoog. (80)
Ik heb een vraag over een trucje: Hoe doet men de sleepbeweging naar binnen, meestal na de schaar, dus niet de sleepbeweging met + schijnschot.. Zo'n korte sleep is het
Iemand nog leuke 3 of 3,5 sterren teams? Liever de wat onbekende teams met snelle / creatieve spelers.
Panathinaikos. Quincy is een baas, Leto een lekkere dribbelaar en papathidopoulos (ofzo) een fijne spits!
Heerenveen speelt ook wel lekker. Jammer, dat Narsingh en Dost weg zijn na de transferupdate van 31 augustus.
Even een vraag: hoe schiet je een bal met binnenkant voet in de verre hoek. Als ik online speel zie ik veel tegenstanders op deze manier scoren.
Oke top! Ga ik vandaag even uit proberen. Ik had al even gezcoht maar kon het niet vinden, maar is er eigenlijk een lijstje / overzicht van deze 'speciale' knoppen combinaties?
In FIFA is deze er, volgens mij. Gewoon in de menu's ergens . http://www.fifaencyclopedia.com/fifa-12-shooting.php Hier zijn alle soorten schieten; binnenkantje voet, stiftje, flair-shots (omhalen/snoekduiken), etc.
ik zou het niet weten mijn knoppen ook zelf ingesteld! maar knoppen etc kun je gewoon vinden in controller setup in fifa
Servers worden met de dag slechter. Was in seizoen 12, 2x divisie 1 gewonnen.. en 3 potjes achterelkaar van de EA servers geknald, daar gaat de eerste degradatie.. Iemand zin keer potje te doen?