[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geef mij maar deel 2. Puur vanwege het feit dat Heath Ledger een geweldige rol speelt als de Joker maar ook omdat hij ook genoeg tijd krijgt om z'n karakter te laten groeien. In deel 3 zitten er net iets téveel nieuwe karakters in … waardoor het allemaal minder uit de verf komt dan deel 2.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat denk je dat de fans van Sherlock Holmes deden toen hun personage dood ging. Die werden zo kwaad dat de schrijver zich bedreigt voelde.

Je hebt hetzelfde met acteurs die te goed acteren, zoals die Blonde kutkoning uit Game of Thrones. Die hoeft echt niet in een zaal vol fans te gaan staan en verwachten dat ze geen boe roepen ofzo.

Punt is: Je moet het lef wel een beetje hebben en bepaalde scenes durven of niet durven te zien of laten zien.

Kijk eens naar The Passion van Mel Gibson. Totaal andere film en heeft hier niets mee te maken, maar er is wel een deleted scene die nooit zo snel zal verschijnen. En een hele controversiele ook.

Ik denk dat ik het zo wel best vind als ik eenmaal de film ga zien, donderdag. Voor de rest zijn dit maar enkele voorbeelden.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja daar kan ik het wel mee eens zijn. Maar ik kan nog niet echt zeggen welke ik de beste vind. Dan kan ik denk ik pas echt wanneer ik ze alledrie achter elkaar heb gezien, wat ik absoluut van plan ben uiteindelijk.

Batman Begins is zo goed omdat het echt een origins verhaal is. Het is echt cool om te zien hoe hij uiteindelijk Batman wordt. Ook zien we niet vreselijk veel van Bats in de film en dat vind ik prima, het heeft me nooit gestoord in elk geval.

The Dark Knight had genoeg Batman erin, maar ook heel veel Joker en die droeg de film toch behoorlijk vond ik. Zelfs zo erg, dat Batman mij niet heel veel kon schelen.

The Dark Knight Rises

Ging weer een beetje terug naar Begins, weinig Batman en veel verhaal. Uitleg over de verschillende personages en echt een soort opbouwend verhaal. De perfecte combinatie van actiescenes en rustige scenes vond ik.

Ook prachtige scene in Rises trouwens:

Tegen het eind wanneer Batman tegen Jim Gordon iets zegt en Jim Gordon dan realiseert dat hij Bruce Wayne is.

Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij overdrijf je :+

Arthur conan doyle bracht Sherlock volgens mij terug in hound of the baskervilles omdat er veeeeeel meer vraag was naar zn holmes boeken dan naar zn andere romans.

En Nolan had Bruce wayne prima kunnen laten sterven. Ik vind dat het juist heel erg mooi had gepast in het hele thema van de trilogie dat Batman meer dan 1 mens is.

En daarmee maak je Bruce meteen een tragische held, is toch ook mooi? Batman hoeft imho geen happy endings te hebben, de hele trilogie draait om lijden en pijn en ellende

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar in het begin van de film zie je wat Alfred zegt toch? Dat vond ik een mooie scene, dat hij Bruce samen met een vrouw ergens zou zien zitten. Die scene had er dan niet in gekunt..ja kan wel, maar ik vond het juist wel mooi dat het op deze manier eindigde. Het geluk is Bruce nou toch wel gegunt, toch? Maar ik vat je wel....een tragisch eind zou ook mooi zijn geweest.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die scene had er juist WEL ingekund, en het dan gewoon keihard niet uit laten komen :+

Dat zou het juist zo lekker tragisch hebben gemaakt

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt klopt,maar toch...ben tevreden hiermee :)

8. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Hier heb je een nzb link. succes ermee:)

http://spotplanet.org/index.php?cat=head&subid=0&search=The Little Rascals&stype=1&section=&spot=287772&count=250&sorting=0,1

9. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het TOTAAL niet eens wat de meeste mensen hier zeggen over het einde van de batman rises.

Batman kan niet vervangen worden door een ander personage, Raz Aghul heeft Bruce getrained en zijn angsten laten overwinnen, Batman had daardoor weinig of geen angst. En nu geloven jullie dat een willenkeurige politieman met de naam Robin dezelfde krachten zal hebben als hij het pak aantrekt? Dan kan net zo goed Alfred het pak aantrekken.....

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hm Alfred als batman zou nog best kunnen lukken..

'Now you listen to me when I say that stealing could get you in deep trouble mr Thief'

edit ; Zit echt zwaar te twijfelen of ik niet nog een keer naar de DKS moet gaan. Vond 'm zo fucking bruut 8)

Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alfred met zijn geniale accent als Batman, hahaha dat zou awesome zijn. _O_

Fuck JGL als Batman, hij moet gewoon Nightwing worden!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nightwing is toch de zoon van Wayne en ...

Talia?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, die werd Robin. Nightwing zijn verschillende mensen geweest, waaronder Dick Grayson, de eerste Robin en Batman.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ah ja, heb niet alle strips gelezen toen ik klein was( paar maar) en haal alles door elkaar 8).

Vond Joseph Gordon-Levitt echt goed trouwens in de DKS.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wie the fuck is Nightwing nou weer :lol: Die superhelden schieten ook als paddo's uit de grond 8)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Welkom in lang gelegen. :p

Sent from my TITAN X310e using Board Express

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Niet iedereen weet zoiets.

Sent from my coffee cup using coffee