[TV-Amerika] Breaking Bad

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Toffe rustige, maar opbouwende EP. Mike is weer awesome, en Walt begint echt eng slecht te worden. Gaat echt een oorlog worden tussen Mike, Walt en Jesse denk ik. Plus benieuwd wat er nu echt speelt met die Madrigal en Duitsers.

2. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Spoilers please.

Wie zijn die Duitsers en Madrigal precies, ik weet dat het iets met Pollos Hermanos is, maar verder ook niet. Zijn deze ook besproken in eerdere afleveringen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat camera standpunt bij Chow thuis tussen Chris en Mike. :D

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Camerastandpunten zijn sowieso altijd geweldig in BB. _O_

[yt]_JwbqHbRq24[/yt]

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Walt zegt dat hij blut is in episode 2, dat heb ik dan even gemist. Ben kwijt waarom hij Jesse zoveel geld schuldig is en waarom hij zelf helemaal niets meer heeft. Hij had het toch allemaal via die wasserette gedaan?

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.406
    Had Skyler niet zn geld aan Ted gegeven?

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Madrigal was het bedrijf dat alle benodigdheden voor het Meth lab van Gus leverde. Verder heeft Walt idd amper nog geld omdat Skyler tonnen aan Beneke had gegeven om de belastingdienst af te kopen.

Heerlijke aflevering weer trouwens, die onderliggende spanning steeds bij de scenes met Mike, de opening-scene, de laatste scene, en al die prachtige shots...

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik toch onderschat hoeveel geld Walt heeft. Dacht echt dat ie al miljonair was ofzo.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233

10. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Gus heeft hem echt maar een schijntje gegeven. Hij heeft 3 maanden voor hem gewerkt en kreeg dan 0.5 miljoen per maand voor. In een aflevering maakt Walt volgens mij ook de berekening wat Gus ermee verdiend en dat ze dus eigenlijk genaaid worden.

11. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees hier: http://www.tv.com/shows/breaking-bad/trivia/ Dat Madrigal ook de eigenaar is van Los Pollos Hermanos.

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ja, en van tig andere fastfood ketens, maar daar heeft Gus al zijn materiaal dus ook vandaan. Waarom denk je dat die eigenaar zichzelf van kant maakte toen ie merkte dat de politie op zijn hielen zat ? :)

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat begreep ik dus niet. Lijkt wel of Madrigal het bedrijf achter de de bedrijven zoals Los Polos. Dus zeg maar een holding boven meerdere kleine bedrijven.

Nu leek die kerel die zich dood shockte de manager van Madrigal maar weer niet de grote baas. Dat zijn die Duitsers. Om je dan meteen om te leggen zonder de politie gesproken te hebben vind ik raar. Misschien kunnen ze niet vinden en ga je vrijuit, en net op de politie nu zegt ok zaak gesloten. Nu gaan ze toch verder kijken naar de grote baas zoals nu het geval. Wat is dan de winst om jezelf om te leggen?

14. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij wist dat hij toch genaaid zou worden. En die zelfmoord met die defibrillator is niet eens mogelijk, omdat zo'n ding alleen een shock geef als hij merkt dat het hartritme onregelmatig is.

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Hij was weldegelijk de grote baas, dat bleek later ook toen het bestuur van Madrigal bij de DEA zat, toen zei de nieuwe baas nog dat zijn voorganger had lopen kloten want je maakt jezelf niet van kant als je onschuldig bent.

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Omgebouwd?, voor het geval dat er iets gebeurd, bijvoorbeeld politie inval. Beetje meedenken he :D

17. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me stom, want wat als er dan echt een noodgeval is waar je een werkende snel nodig hebt. Als ze het echt voorbereid hadden was er wel iets makkelijkers te vinden.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Haha die met de robotstofzuiger (1min) was idd geniaal! :D

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij doet er toch een op zijn hart en een ander uiteinde in zijn mond?Dan elektrocuteer je jezelf als je dat doet.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nieuwste ep was weer nice.

Vond het best vet bedacht, hoe ze nu te werk gaan. Alleen zou je toch wel verwachten dat een chemie genie en met zulke apparatuur wel enigszins een luchtfilter oid kan maken of een geur kan toevoegen om het niet te laten merken.
    Daarnaast is het nog wat vreemd dat Skyler als enige in de carwash werkt en Walt veel weg is, maar daar niet komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina