[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vliegtuigen zijn inderdaad in het laatste interview (Die met de twee nieuwe screenshots) bevestigd. Maar ik heb nog niks over parachutes gehoord of gezien :)

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat zal ongetwijfeld weer er in zitten, in TBOGT zat het toch ook al?

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch vreemd dat ze wel op de lijst stonden van exhibitors.

GTA 5 will not be shown at gamescom, say organizers

Organizers of gamescom have told CVG the GTA V footage show in its promotion video for the event was added “in error.”

Gamescom project manager Tim Endres explained: “Rockstar Games is not scheduled and has never been scheduled to exhibit at Gamescom 2012,” adding that the offending footage has since been removed from the video.

“We apologize for any confusion this may have caused,” he added.

Earlier this month, a suspect LinkedIn profile claimed Grand Theft Auto V, Table Tennis Tournament 2 and an unknown Valve project would be shown at the show, but the news was quickly shot down by gamescom officials.

gamescom takes place August 15 – 19 in Cologne, Germany.

http://www.vg247.com/2012/07/20/gta-5-will-not-be-shown-at-gamescom-say-organizers/

5. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha beter komt er een hardstyle radio zender:p BAAS

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Eeh, screens bevatten toch duidelijk een schildereffect hoor.
    Verder nog steeds niet mooier van IV.
    Edit: die eronder is dus van IV. :emo: Dan ziet het er allemaal wat scherper uit nu idd. :9

7. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Mega faal. :lol:

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat willen jullie trouwens zien qua dingen waar we ons geld aan kunnen spenderen? Want hoe tof IV ook is, het is best heel triest wanneer Niko zegt 'I got no money' in een cutscene waar ie een missie voor wat crackheads moet doen, wanneer de speler gvd gewoon 100,000 heeft.

Ik wil graag zien :

- Properties (Flats, mansions, villa's, bedrijven)
    - Unieke auto's die je gewoon niet op straat tegenkomt, en het moet je lastig gemaakt worden om de auto te jatten. Dus...wanneer je hem jat krijg je het maximale aan sterren bijvoorbeeld. Maar sowieso, gewoon die autogarages moeten auto's verkopen, niet alleen voor display.

- Speciale winkels die gewoon stoelen,banken, tafels voor je huis verkopen, moet ook allemaal per stuk geld kosten.

- Als we de trailer bekijken van vorig jaar, zien we rifles met scopes en dempers, dit kan duiden op weapon customization, laat al die add-ons geld kosten ook!

Sowieso moet het geld gewoon minder snel gaan..laat de speler gewoon maar een paar dollar verdienen met de eerste missies en pas later veel meer.

Wat zou nog meer echt tof zijn?

Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het lijkt mij vet om een soort lockpick systeem bij het jatten van auto's te hebben. Dan zijn speciale auto's moeilijker te bemachtigen en zo zou je ze sneller kopen.

En auto's pimpen / upgraden lijkt me wel leuk.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah dit vind ik persoonlijk wel wat te ver gaan. Het is toch geen My Little House Decorator 2? GTA is geweld, guns, insane stunten, free roamen, racen, sex en geld. Nadenken over de kleur van het tapijt in de woonkamer van mijn appartement valt er niet onder!

Ik zou graag COOP willen! Heel de story! _O_

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar je kunt ook kledingwinkels in om shirts, broeken, jassen, schoenen etc te kopen. Gooi de mogelijkheid er gewoon in :D

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat is waar maar ik vind dat het niet gekker moet worden. 1000den kleding opties en haircuts vind ik ook te ver gaan. Maar een beetje aanpassen is wel ok. Zeker als er een MP is zodat je elkaar kan herkennen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oh idd, daar noem je iets op. We moeten weer terug naar de kapper kunnen gaan, gewoon leuke customise options voor de character. Maar idd, het moet niet idioot rijen vol met mogelijkheden worden.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar is imo Saints Row voor.

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad. En GTA heeft ook altijd een vast main character, dus 100%-maak-je-eigen-clown-crackhoer customizing opties zullen we toch niet krijgen :+

16. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Dit dus.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee maar zo bedoelde ik het ook niet. Ik hoef mijn character qua gezicht echt niet te veranderen maar qua kapsel, tattoo's misschien, kleding etc, wel.

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Zoals San Andreas dus.;)

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een soort inventory, en dat je meer eten en drinken kan kopen, meer keuze hebt. En dat je af en toe moet tanken met een auto als je lang dezelfde gebruikt etc..

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Op zich ook toffe mogelijkheden inderdaad. En het trainen en dat je dik kan worden van hamburgers, willen jullie dat terug? Want ik zou dat absoluut heel graag terug willen in de game. Het gaf GTA SA een soort van RPG element en het was echt tof.Die shit moet gewoon optioneel blijven, dat wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina