ja dat kan, maar er is ook een GOTY versie van Red Dead Redemption. In de buurt van 30 euro, en dan heb je de full version van de game, alle dlc's en de pre-order bonus.
Ja, is echt de moeite. Ik zou wel eerst RDR uitspelen en dan pas aan Undead nightmare beginnen. De bliksem hebben ze in undead bv. aangepast, vet om te zien.
Verlossen bedoel je denk ik Nou goed, omdat ik zo vervelend ben geweest ga ik ontopic. Deze game MOET je gespeeld hebben en als je er eenmaal aan bent begonnen dan stop je niet meer met spelen tot je het hebt uitgespeeld. Overigens heb ik het spel een tijd geleden verkocht, heb ik wel een beetje spijt van. Ga hem denk ik wel opnieuw halen, laatst wilde ik hem gaan spelen maar toen besefte ik me dat ik hem niet meer had.
Vorige week weer begonnen met spelen! Helemaal opnieuw en moet zeggen dat ik telkens weer nieuwe dingen ontdek! Ook gelijk maar Undead Nightmare er bij gekocht, ben nu ongeveer halverwege met de campaign, daarna maar beginnen aan Undead.. Ben zeer benieuwd!
Voor de verandering, want in mijn ogen hoort het zo, maar er zijn er niet veel die dat doen met games die een GOTY box krijgen. Oblivion en de Fallout GOTY's zijn misschien nog wel het beste voorbeeld van hoe het moet, al mis je bij Oblivion altijd nog de kleintje DLC's.
Als ik de Red Dead Redemption Undead Nightmare op disc koop en hem installeer op de HDD, moet ik dan een disc-swap doen als Undead Nightmare selecteer ingame? Zo ja, dan koop ik liever de losse dlc via de store.
ik heb undead nightmare via dlc gekocht. en ik krijg ingame wel de keuze of ik rdr of undead nightmare wil spelen. dus zal wel degelijk een verschil zitten in disc of dlc.
Als je free roam gaat spelen, kom je dan vaak nog in een volle lobby? Ik vond het altijd wel leuk MP te spelen in een volle groep en dan achter mensen aan gaan oid.
Van de week begonnen met kijken van Westerns, dus ook weer aan RDR begonnen. Game blijft me echt verbazen, echt machtig. Grafisch qua graphics en animaties blijft het echt subliem. Maar ook audiovisueel is de game echt zeer goed, geluid van zingende vogels in de ochtend of het bewegen van een vlag door de wind. Visueel en audiovisueel de beste game deze generatie imo. Legendarisch.
Dat vind ik sowieso altijd aan Rockstar games. Die doen niet zozeer aan kwantiteit (alhoewel ze altijd wel een immense wereld afleveren) maar zeker aan kwaliteit. Hun games zitten zoveel vol detail dat zelfs met weinig replay value de games je blijven verbazen. Hier kunnen andere developers nog weleens wat van leren. Heel veel games hebben zoveel content, maar zoveel gebrek aan detail, waardoor je niet lang blijft hangen in de game wereld en er ook niet ingezogen word. Uiteindelijk begin je door de wereld heen te kijken en zie je dat het allemaal nep is, en dan is de 'WAUW' factor eraf. Bij rockstar games, ook RDR, heb ik dat nooit.