[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Morgen de PES 2013 demo. Ik ga hem downloaden en spelen maar na jaren PES te hebben gespeeld ga ik dit jaar voor FIFA13, gedeeltelijk omdat we met een website een community op het bouwen zijn en die spelen de bekendere FIFA serie. Gisteren natuurlijk ook het nieuws gelezen over de veranderingen in carrièremodus en daar werd ik erg blij van.
     
  2. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe pes video!



    Ik lees veel goeie dingen ook over Fifa.. Wordt dus demo tijd en kijken welke er beter is.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    Konami richt nieuwe PES ontwikkelstudio op in Londen


     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Preview van InsideGamer:

    http://www.insidegamer.nl/artikel/99212/pes-2013-5?preview

    Grappig geschreven. Ik heb PES 2011 bij hun op kantoor gespeeld toen deze nog niet uit was. Leuke gasten.

    Het klinkt me wel iets te enthousiast in de oortjes, ik lees niet genoeg over het schieten. Ja, je kan het manual doen, maar hoe werkt het in de praktijk, voelt het goed? Maar toch leuk om het enthousiasme te horen.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    is grappig dat je dat zegt. Ik heb laatst toch maar fifa 12 aangeschaft en toen ik het voor het eerst speelde dacht ik: wauw wat mooi, wat soepel. Maar uiteindelijk: dat passen (vooral lange bal voor) en schieten (haalt het pes-niveau nooit, ook niet bij manual) heeft gewoon niet wat pes12 heeft, ookal is het dichter bij elkaar etc.

    Las net preview van pes13, veelbelovend qua gameplay toch wel

    http://winningelevenblog.com/blog/pes-2013-preview-code-impressions/
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Morgen, de 25e, komt de demo uit. Betekent dit dat hij vanaf 00:00 er zal zijn, of zit er een tijd aangebonden? Want het tijdstip kan ik niet vinden namelijk.

    Ik wil hem graag spelen. Ik koop FIFA13 sowieso, omdat ik nog steeds geniet van FIFA12 en FIFA13 enorm veel toffe verbeteringen krijgt. Maar PES wil ik ook proberen, net als ieder jaar. Ik zal weer wat filmpjes op YouTube zetten van de wedstrijden (als ze niet té beschamend slecht zijn :+).

    Iemand die het tijdstip weet? :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Demo's komen meestal rond 11:00/12:00, waarschijnlijk PES dus ook.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah too bad, dan ben ik bij m'n vriendin.

    Ook de PC versie? Want ik snap dat hij in de PS Store/XBOX Marketplace moet komen, maar PC is gewoon linkje dumpen :+.
    Ja zal wel trouwens, jammer.
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk heb je gelijk, want dan kan ik nog ff spelen voordat ik naar het strand ga haha.
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij verschilt dat per demo hoor, kan ook zijn dat hij er pas later op de middag opstaat.
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Gaaf PlayerID filmpje. Herkenbare moves van de spelers. Ik kijk uit naar de demo. Nu gauw Zzzz....des te eerder spelen. ;)
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Demo staat nu online.

    Verstuurd met Tapatalk.
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik hoor graag de eerste reacties! Ik ben pas laat thuis en moet daarna trainen helaas... Maar ook wel weer lekker met dit weer ;) \o/
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Demo is super gaaf (360 versie). Resolutie is hoger dan pes2012 (niet meer dat idee dat je een smerige bril ophebt, maar gewoon weer -ik schat 720p- als in pes2011). Verder grafisch hetzelfde. Animaties enorm verruimd. Gameplay: eerste indruk fantastisch. Ik loop alleen te kloten met manual shooting. Zet jullie dat aan of uit (dat is compleet veranderd).
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt goed. Ik ben ook nog even benieuwd naar de indruk van Cyrax. Hij heeft bewezen objectief te kunnen oordelen.

    Niet dat ik je geloof, maar als hij tevreden is, dan is het zeg maar toch wel een graadmeter.


    P.S. Is het overigens weer zo dat je eerst 5min film moet zien, alvorens je een potje kunt spelen? Of is dat slechts eenmalig?
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    jij kent mij goed zeg, ben nogal snel enthousiast, maar in dit geval PES-ervaring genoeg om te zeggen: beste PES op huidge gen.

    PS: geen 5 min gelul filmpjes, je kunt gewoon doordrukken en direct weer opnieuw.
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb al een paar heerlijke goals gemaakt. Ook samen met mijn zoon in de combinatie.

    Met LT (L2) kan je gericht passen en schieten (dan zie je dat pijltje, heb het nog niet uitgezet), maar dat wist je vast al. Heb wel een paar kunnen kunnen afronden op goal en had ook echt het gevoel dat de bal heenging waar ik wilde. Althans, veel meer dan in de laatste delen. Je kan wel heerlijk voetbal spelen zeg. Ik heb pas 3 potjes kunnen doen, maar ben positief gestemd. Ga vanavond met een maat tegen elkaar. Dan weet ik pas echt hoe de game 'aanvoelt'. Maar eerste indruk is dus goed.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om objectief te blijven kijken als je net een nieuwe PES hebt mogen testen. Bij PES 2011 leek het ook allemaal geweldig te zijn, maar zag je toch al wat minpuntjes, waarvan ik toen hoopte dat het mijn onkunde was.

    Het probleem is ook dat de demo's in het verleden anders waren als de retailversie. Ik had een vroege versie van PES 2011 gespeeld op de redactie van Insidegamer, en die was veel toffer dan de retailversie van dat spel.

    Ik ben vooral verbaasd over het aantal previewers dat content is met de animaties. Bekijken ze dat dan vanuit het oogpunt van voorgaande PES delen of gaat het om de vergelijking met Fifa? Want Fifa staat lichjaren voor op dat gebied en als men gaat roepen dat de animaties geweldig zijn, dan gaan we een hoop Fifa spelers zien die roepen dat het allemaal nog steeds ruk is.

    Anyways,

    Vanavond ga ik de game even testen, maar morgenavond kan ik er een avondje voor uittrekken. Ik ben zwaar benieuwd, vooral naar het manual schieten en het verdedigen.
     

Deel Deze Pagina